התפתחות בפרשת הסוהרת בכלא צלמון: חוקרי יחידת להב 443 הגיעו היום (ראשון) לבית הכלא וחקרו כמה אסירים וסוהרים על שהתרחש. שני האסירים ששהו בתא יחד עם הסוהרת, ולפי החשד קיימו עימה יחסי מין, בחשד לקשירת קשר לביצוע פשע וקבלת דבר במרמה.
1 צפייה בגלריה
התמונה של האסירים בכלא רימונים
התמונה של האסירים בכלא רימונים
ארכיון. למצולמים אין קשר לכתבה
(צילום: צביקה טישלר)
עורך דינם מסר כי השניים הכחישו את המיוחס להם. אחד האסירים סיפר לחוקרים כי בשל מצבו הרפואי באותו לילה הוא לא היה בהכרה, בעוד שהאסיר השני טען בפני החוקרים שלא היה שום דבר וכי הסוהרת הייתה מפוחדת וצעקה לעזרה לאחר שננעלה בתא.
הסנגור אייל בסרגליק, שמייצג את שני האסירים, אמר כי "עוד לפני תחילת החקירה כבר היו פרסומים בתקשורת אודותיה מדובר בלא פחות משערורייה. מרשי אשר חש לא בטוב קרא לעזרה. מרשי השני צעק אף הוא לעזרה. הסוהרת נכנסה וננעלה בעוד מרשי צועק ומסייע לה, והשני עודנו מרגיש ברע".
בסרגליק טען כי "בסופו של דבר, כשפתחו את התא, מרשי אף קיבל את הטיפול הרפואי. מה מצופה מאסיר כאשר הוא מרגיש לא טוב אלא לקרוא לסוהר? יתרה מכך אף הסוהרת שיבחה את האסירים על ניסיונם לעזור. לחקירה הזו אין בסיס ואין שחר ומרשיי אשר חפים מפשע ימצאו כך בסופו של הליך. למעט 'מהומה רבה על לא דבר' אין בחקירה זו כלום".