הרוצח שהרג את בני משפחתו בשכונת עין כרם בירושלים כשהיה בן 14, לפני 35 שנה, פוטר לאחרונה בהסכמה מעבודתו שבה כיהן בתפקיד בכיר, זאת אחרי שידור הסרט "המניע" העוסק ברצח. על שמו חל איסור פרסום, בשל העובדה שרצח את הוריו ואחיותיו כשהיה קטין.
האיש, כיום בן 49, המשיך מאז הרצח את חייו, הקים משפחה והתמנה לתפקיד בכיר בחברה, אולם עם שידור הסרט ביס דוקו, הוחלט כי יעזוב את התפקיד, לאחר ששמו החל להתפשט במהירות ברשתות החברתיות, ובקבוצות ווטסאפ בה נמצאים רבים מתחום עיסוקו. מאז שהיה נער, הסתיר האיש את סודו מחבריו ומבני משפחתו, כשהוא נהנה מהגנת החוק שאוסר לפרסם את פרטיו, אך החברה הודיעה כי "הוחלט לסיים את עבודתו באופן מיידי בהסכמה".
1 צפייה בגלריה
שער ידיעות אחרונות אחרי הרצח
שער ידיעות אחרונות אחרי הרצח
שער ידיעות אחרונות אחרי הרצח
סדרת הדוקו "המניע" שיצרו טלי שמש ואסף סודרי חזרה לרצח המזעזע, בו בליל שבת חורפי בפברואר 1986 לקח נער בן 14 את רובה ה-M-16 שהביא אביו מהמילואים ובאמצעותו רצח מטווח אפס את הוריו ושתי אחיותיו שישנו במיטותיהם. לאחר מכן החליף בגדים, רץ אל בית השכנה ובקור רוח ענה לחוקר המשטרה כי פורץ שנכנס לבית עשה את זה. רק בהמשך הודה כי שמע קולות שאמרו לו להרוג את בני משפחתו.
בנובמבר 1986 ניתן פסק הדין. רובו היה חסוי. הנער נידון לתשע שנות מאסר, ונקבע כי עד גיל 20 ישהה במעון סגור. שמו מעולם לא פורסם. "הנער נראה מעט המום", נכתב בכתבה של צדוק יחזקאלי ב"ידיעות אחרונות", שסיקרה את גזר הדין. "הוא מבקש הסבר מפרקליטיו ושואל – 'מתי ייתנו לי לצאת לחופשה' ו'מה יצא לי אם אתנהג בסדר'. אחרי שהסבירו לו שאם יתנהג כהלכה יופחתו שלוש שנים מעונשו, וייתכן שאף יזכה לחופשות, הוא נרגע. אפילו שולח חיוך".