אישה בשנות ה-80 לחייה נספתה בשריפה שפרצה היום (ד') בבניין מגורים ברחוב מעלות בעיר חולון. כוחות כבאות והצלה ממחוז דן הוזעקו למקום בעקבות דיווח על פרוץ השריפה, ולאחר פינוי נפגעים היא אותרה ללא רוח חיים. צוותי מד"א קבעו את מותה במקום.
שלושה בני אדם נוספים נפגעו באורח קל ופונו לבית החולים וולפסון בעיר, ולאחר מכן שוחררו. המשטרה מסרה כי פתחה בבדיקת נסיבות הדליקה.
2 צפייה בגלריה
שריפה בבניין דירות בחולון
שריפה בבניין דירות בחולון
מקום השריפה בחולון
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א )
הפרמדיק אייל רוט והחובש גיא סלמן ממד"א סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו אש ועשן כבד עולים מתוך חלונות הדירה. שלושה נפגעים משאיפת עשן יצאו מהבניין, טופלו בחמצן ופונו לבית החולים במצב יציב.
"במקביל לפעולות הכיבוי של לוחמי האש, קיבלנו דיווח על אישה שאותרה באחת הדירות ללא הכרה", אמרו. "נכנסנו לדירה עם ציוד רפואי מיד כשהיה ניתן, אבל לצערנו היא הייתה ללא סימני חיים וסבלה מכוויות קשות. לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".
עידן טל, שאמו גרה בבניין, סיפר: "אמא שלי שמעה מישהי צועקת במדרגות שיש שריפה. היא פתחה את הדלת וראתה שיש המון עשן, אז היא ברחה וקראה למכבי אש. חלק מהשכנים לא יכלו לצאת מהדירות כי העשן היה סמיך מדי. זה מאוד מפחיד, חבל שמישהי כאן נשרפה ושזה לא נגמר רק ברכוש. עכשיו צריך לבדוק למה זה קרה".
2 צפייה בגלריה
שריפה בבניין דירות בחולון
שריפה בבניין דירות בחולון
כוחות ההצלה בזירה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א )
הדיווחים על פרוץ השריפה התקבלו סמוך לשעה 14:12. ארבעה צוותים הוזנקו למקום, בסיוע מנוף גבהים. לוחמי אש הבחינו בלהבות שיוצאות מאחת הדירות בקומה השלישית בבניין, ובעשן סמיך שמילא את חדר המדרגות.
מפקד האירוע, להב מורן פקס, סיפר: "במהלך הסריקות ופעולות הכיבוי חולצו שלושה לכודים במצב קל, ופונו להמשך טיפול בבית חולים. לצערנו אותרה אישה כבת 80 ללא רוח חיים. בהנחיית מפקד מחוז דן, טפסר רונן מכטייב, הוקם צוות חקירה מיוחד לבירור נסיבות פרוץ הדליקה".
מתנדבי זק"א תל אביב טיפלו במנוחה וסייעו לצוות הכבאות בזירה. הגופה תועבר בהמשך למכון לרפואה משפטית לצורך חקירה וזיהוי.