בית משפט השלום בתל אביב האריך בחמישה ימים את מעצרו של ירין שרף, החשוד באונס בת 13 במלונית קורונה לנוער בסיכון בשבוע שעבר. גם לדיון שנערך היום בצהריים (יום ה') הגיעו בני משפחתה של הנערה. לפי החשד, שרף הכה וחנק את הנערה בחדרה במלונית, וניסה לשדל אותה לצרוך איתו סמים ואלכוהול. בחקירה התברר כי החשוד נשמע אומר לחבריו: "יהיה פה אילת 2".
נציג המשטרה, יבגני קפילביץ, אמר בדיון: "חקרנו את הקורבן פעם נוספת ואספנו עוד עדויות שמחזקות את גרסתה". במשטרה סירבו להשיב אם בכוונתם לערוך עימות בין החשוד לבין הקורבן.
2 צפייה בגלריה
ירין שרף
ירין שרף
ירין שרף בבית המשפט וחוקרים בזירה במלונית הקורונה
(צילום: מוטי קמחי)
2 צפייה בגלריה
החשוד בזום
החשוד בזום
הדיון בהארכת המעצר של ירין שרף
(צילום: מוטי קמחי )
"יש לנו עדויות שהנערה סיפרה על האונס שעברה ביום הראשון לכמה מחבריה, שנחקרו על כך, אבל הם לא דיווחו על כך לאיש. רק אחרי המקרה השני החשוד נתפס מתחבא בתא השירותים בחדרה של הנערה, על ידי אחד המדריכים במקום", אמר נציג המשטרה. לדבריו, המדריך במלונית סיפר בחקירתו כי הבחין באינטראקציה שנוצרה בין החשוד לנערה והזהיר אותו: "מדובר בילדה קטנה שלא בגיל שלך ולא בשכל הישר שלך. אל תתקרב אליה".
פרקליטו של החשוד, עו"ד ניר דוד, אמר בדיון: "החקירה מתנהלת בצורה שרק מחפשים נגד החשוד ראיות וכל הספקות שהוא מעלה לא נבדקים די הצורך. כל הסיטואציה הנטענת שקרתה לא ברורה, לרבות שאלת ההסכמה. אני לא רואה שום אופק לתיק הזה ולכן אני מצפה מבית המשפט שישים לזה סוף". השופט אור ממון, שהאריך את מעצרו של שרף, קבע בהחלטתו כי הוא מצפה לראות בדיון הבא התקדמות משמעותית בחקירה.


בדיון בבית המשפט ביום שני, פנתה אמה של הנערה בת ה-13 לשופט אור ממון: "החיים שלה נמחקו לחלוטין, המעשה הזה הוא מעשה נבזה. אני מבקשת להעניש את הפושע האכזרי במלוא חומרת הדין על זה שגמר לילדה את החיים וצילק אותה לעולם ועד. לילדה שלי נגמרו החיים". עוד אמרה האם: "אני פה ברגליים רועדות ובלב נשבר. שלא יראה אור יום אותו פושע, אותה ילדה עוד לא בת 13, ילדה תמימה וטהורה שלא עשתה כלום. נטרפה על ידי חיית אדם שלא שלט ביצרים שלו".
שרף בן ה-21 חשוד שאנס בשבוע שעבר נערה בת 13 במלונית קורונה של משרד הרווחה במרכז הארץ. במקור הוא מיישוב בבנימין והתגורר באחרונה בשדרות. שמו פורסם לאחר שסנגורו לא הגיש התנגדות. לפי החשד, שרף אנס את הנערה בשתי הזדמנויות, הכה וחנק אותה וניסה לשדל אותה לצרוך איתו סמים ואלכוהול. שרף הפעיל דף ברשת טיקטוק שמונה יותר מ-10 אלפים עוקבים ופרסם שלל התבטאויות אלימות, פוגעניות ומחפיצות כלפי נשים. בעקבות פרשת החשד לאונס, נחסם חשבון הטיקטוק של שרף.
התבטאויותיו של שרף הובילו לא אחת לתגובות ביקורתיות שנמתחו עליו מצד נשים ונערות. באחת הפעמים ענה לקטינות שהגיבו לסרטונים שלו: "אני רוצה לדעת מי קבע שמה שאני עושה זה לא תקין? ילדות בנות 13 שמגיבות לאנשים שלא מסכימים איתן בדעות שלהן שהם מביכים ומבוטלים? תבינו, אתן לא מנהלות את טיקטוק, תפנימו את זה כבר. אני אכניס פה סדר חדש".