ישראל בדרך לבחירות? ח"כ מתן כהנא מאמין שלא, לפחות לא בקרוב. בריאיון לאולפן ynet טען היום (ראשון) חבר הכנסת מימינה כי "השבוע שוב פעם תראו את מפלגת כחול לבן מתנהגים כמו איזה נערת גומי, מתגמשים עוד ועוד, ולא יהיו בחירות".
יו"ר כחול לבן, בני גנץ, התייחס בישיבת שרי כחול לבן לאפשרות שמפלגתו תתמוך ביום רביעי בחוק לפיזור הכנסת שהגישה מפלגת יש עתיד. הוא אמר: "את ההחלטה אם לתמוך בחוק נקבל לקראת יום רביעי".
לדברי כהנא, "מ'ישראל לפני הכל', הכיסאות שלהם זה מה שחשוב להם. תאמין לי, אין שום בחירות באופק. אתם תראו איזו התקפלות מרשימה כחול לבן וגנץ בראשם יעשו שוב פעם. הם יודעים שבחירות מבחינתם זו התרסקות".
2 צפייה בגלריה
נפתלי בנט
נפתלי בנט
סמוטריץ נגד לפיד וליברמן. עם מי בנט יקים ממשלה?
(צילום: מוטי קמחי)
ח"כ כהנא ציין כי "בממשלה הזו מריצים אותנו לסגר שלישי, ל'הצלחה מסחררת' של סגר שלישי. זורעים חול בעינינו, ממשלה שרבה, מסוכסכת עם עצמה, מקימים ועדות חקירה אחד על השני, לא מעבירים תקציב בעת הזאת וזה טירוף מוחלט".
הוא התייחס לדבריו של חבר מפלגתו, יו"ר האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ', שפסל בריאיון ל"רשת 13" ישיבה בממשלה עם יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן ואמר: "בממשלה שלנו יישבו כל המפלגות הציוניות שיבינו את גודל השעה". עם זאת הוא תקף את ח"כ ליברמן: "הוא מתנהג בצורה ביזיונית. בעת הזו של שסע בעם הוא רק שופך עוד דלק ומצית תבערה של שנאת אחים פה במדינה. הוא באמת איש מאוד קשה שלא עשה כלום במשך שלושים שנה בפוליטיקה".
2 צפייה בגלריה
בצלאל סמוטריץ' אביגדור ליברמן
בצלאל סמוטריץ' אביגדור ליברמן
סמוטריץ' על ליברמן: "בשום פנים ואופן לא פרטנר"
(צילום: אלכס קולומויסקי, אבי מועלם)
אז אתה פוסל אותו גם. "בממשלה שנפתלי בנט יקים בעזרת השם יישבו כל המפלגות הציוניות שישימו את המריבות בצד ויבואו לעבוד בשביל עם ישראל בעת הקשה הזאת".
גם לפיד וליברמן? "כל מי שהוא ציוני, ויהיה מוכן להבין שעכשיו אנחנו במלחמה, שעכשיו צריכים לעבוד בשביל העם שלנו כדי לנצח את הקורונה, לשקם את הכלכלה ולאחות את הקרע בעם יוכל להיות בממשלה שלנו".