נשיא ברזיל הגיב באלימות לכתב ששאל אותו על פרשת שחיתות שבה מעורבת משפחתו, ואמר שהוא רוצה להכות אותו בפנים.
כתבים המתינו אתמול לבולסונרו מחוץ לקתדרלה הקתולית בברזיליה, שבה הוא נוהג להתפלל. כשהנשיא יצא מהמקום אחד הכתבים שאל אותו אם הוא רוצה להתייחס לדיווח שאחד ממקורביו הפקיד כספים בחשבון הבנק של רעייתו מישל. "אני רוצה להרביץ לך בפנים, אוקיי?", אמר בולסונרו לכתב העיתון "או גלובו". הכתבים מחו, אך נשיא ברזיל עזב את המקום מבלי להתנצל.
2 צפייה בגלריה
 נשיא ברזיל בולסונרו. הבטיח להילחם בשחיתות
 נשיא ברזיל בולסונרו. הבטיח להילחם בשחיתות
נשיא ברזיל בולסונרו. הבטיח להילחם בשחיתות
(צילום: AFP)
במרכז פרשת השחיתות עומדים בנו הבכור של בולסונרו, פלביו, ופבריסיו קיירוס - חבר ותיק של הנשיא. קיירוס, שוטר לשעבר, היה עוזרו של פלביו בולסונרו כשהוא היה מחוקק בריו דה זנ'יירו. היום מכהן פלביו בתפקיד סנאטור.
לפי החשד פלביו בולסונרו ופבריסיו קיירוס גרמו לעובדי ציבור להעביר להם כספים, לפני שהאב ז'איר הפך לנשיא ב-2019. העוזר לשעבר נעצר במסגרת החקירה, בחשד שהפקיד בבנק סכום כולל של 1.2 מיליון ריאל ברזילאי (213,500 דולר). החודש דיווחה התקשורת הברזילאית שקיירוס הפקיד 72,000 אלף ריאל בחשבון של מישל בולסונרו, בין 2011 ל-2018. הגברת הראשונה של ברזיל סירבה להגיב לפרסום.
2 צפייה בגלריה
 בולסונרו עם רעייתו מישל
 בולסונרו עם רעייתו מישל
בולסונרו עם רעייתו מישל
(צילום: רויטרס)
החקירה נגד בנו של בולסונרו גורמת נזק גדול לנשיא, שבקמפיין הבחירות שלו התייחב להיאבק בשחיתות.
בעיתון "או גלובו" גינו את "התוקפנות של הנשיא כלפי עיתונאי מהעיתון שלנו שביצע את עבודתו בצורה מקצועית". בעיתון הוסיפו שנראה שבולסונרו לא הפנים את העובדה שכאיש ציבור הוא צריך לתת דין וחשבון לציבור.