סיוט שהתרחש בבית של משפחה מהשומרון מצטרף אל אינספור המקרים של נשים החיות בצל הפחד. זה קרה לפני מספר ימים, אחד ממקורבי האישה קיבל ממנה שיחת טלפון שבה סיפרה כי בעלה תקף אותה וכי כדי להציל את עצמה היא נעלה את עצמה באחד החדרים. הוא יצא מיד אל ביתם.
מהחקירה עולה כי הבעל זיהה אותו, שלף אקדח שאותו הוא מחזיק ברישיון, ואיים עליו שלא יעז להיכנס. האיש התקשר למשטרה, וכוח שהגיע אל הבית עצר את הבעל.
1 צפייה בגלריה
הילדים התעוררו מהרעש וצפו במחזה האימה, מעצרו של החשוד הוארך. אילוסטרציה
הילדים התעוררו מהרעש וצפו במחזה האימה, מעצרו של החשוד הוארך. אילוסטרציה
הילדים התעוררו מהרעש וצפו במחזה האימה, מעצרו של החשוד הוארך. אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
מהחקירה עולה כי מדובר באדם ללא עבר פלילי, בשנות ה-30 לחייו, המוכר כמתנדב בקהילה. בליל האירוע פרץ ויכוח בינו לבין אשתו על רקע משבר זוגי שבו הם נמצאים, במהלכו הוא תקף אותה לפי החשד מילולית ופיזית.
כשניסתה לצאת מהבית הוא נעל את הדלת. האישה המבוהלת נמלטה לאחד החדרים, ונעלה את עצמה בתוכו. כל זאת כאשר ילדיהם הקטנים, שהתעוררו מהרעש, צופים במחזה באימה. המקורב שהגיע לבית בעקבות קריאת האישה אמר: "הצלנו אותה מהגיהינום".
מהחקירה עולה שהבעל תקף את אשתו לאורך תקופה וכלא אותה כשניסתה לברוח. באחת הפעמים חנק אותה מול ילדיהם. מעדות האישה עולה שהוא נהג באלימות מילולית גם נגד ילדיהם. מעצרו הוארך ומהמשטרה נמסר כי החקירה נגדו עדיין מתנהלת. הוא חשוד בתקיפה, באיומים ובכליאת שווא. בימים הקרובים צפויים להגיש נגדו כתב אישום.
במקרה שאישה בסביבתכם נמצאת במערכת יחסים אלימה, הפנו אותה או התקשרו בעצמכם לקו החירום של משרד הרווחה בטלפון 118 או 077-9208560. המוקד מאויש במשך 24 שעות ביממה ומעניק שירות בעברית, ערבית, רוסית ואמהרית.