מורה בישיבה תיכונית, שהוא גם רב, הושעה מתפקידו על ידי משרד החינוך בעקבות חקירה שנפתחה נגדו בחשד לתקיפה מינית של שניים מתלמידיו.
המתלוננים, כיום בוגרים, טוענים שהוא תקף אותם לאורך זמן כאשר לימד אותם בבית ספר יסודי שבו עבד בעבר. הם הסבירו כי לא התלוננו אז כי חששו שאיש לא יאמין להם כיוון שהיו ילדים קטנים והוא נחשב למורה נערץ. "הרגשנו שמשהו לא בסדר, אבל לא סיפרנו כי הוא היה המורה הכי טוב שיש".
1 צפייה בגלריה
אילוס אונס התעללות ילד ילדה ילדים אונס/התעללות
אילוס אונס התעללות ילד ילדה ילדים אונס/התעללות
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
מתלונתם עולה שהוא תקף אותם במסגרת שיעורים פרטיים בחשבון שנתן לתלמידים, שבמהלכם נהג לדבריהם להושיב אותם על ברכיו ולבצע בהם מעשים מגונים. עוד הם טוענים שהוא זימן אותם לשיחות אישיות ובמהלכן שאל שאלות מיניות מביכות וביקש מהם לא לספר על כך לאיש, "לטובתם". המתלוננים טוענים כי תלמידים אחרים שנפלו קורבן למעשיו ניסו להתחמק מהשיעורים הללו.
אחד המתלוננים סיפר כי פעם אחת ניסה להתנגד, "אבל מכיוון שהייתי קטן הוא נטרל אותי בקלות והמשיך. הרגשתי חסר אונים, לבד. המעשים שלו גרמו לי לשריטה שלא עוברת, אני בטוח שתלמידים נוספים חווים כעת את מה שאני חוויתי". הוא וחברו אמרו כי התלוננו בין היתר כדי למנוע פגיעה מצדו בתלמידים נוספים. ואכן, במשטרה צופים כי נוכח תלונתם יוגשו נגדו תלונות מתלמידים נוספים, בעבר ואולי גם בהווה.
עו"ד ירון טבצ'ניק, המייצג את אחד המתלוננים, אמר: "הקורבנות מבקשים שהחקירה תסתיים מהר כדי שיוכלו לחזור למסלול חיים נורמלי ככל האפשר".
ממשרד החינוך נמסר: "אנו רואים בחומרה רבה כל אירוע של אלימות, כולל מינית. לאלה אין מקום בחברה ובוודאי שלא במערכת החינוך שמטפחת ערכים של שמירה על כבוד האדם, יושרה והגינות. עניינו של עובד ההוראה מצוי בהליכים משמעתיים ופליליים".