1 צפייה בגלריה
מדרגות נעות דרגנוע
מדרגות נעות דרגנוע
"המורים דיברו עם הילדים". מדרגות נעות
(צילום: shutterstock)
בת 12 נפצעה אמש (רביעי) באורח בינוני מנפילה מגובה במהלך משחק "אמת או חובה" עם חבריה במרכז מסחרי בבנימינה. במסגרת המשחק קיבלה הנערה משימה להיתלות על המדרגות בקניון מחלקן חיצוני - וכשהגיעה לקומה השנייה איבדה את אחיזתה ונפלה מגובה של שישה מטרים. המשטרה מסרה כי אין חשד לפלילים.
הילדה, תושבת המועצה האזורית אלונה, הובהלה לבית החולים בחדרה. תחילה הוגדר מצבה קשה, אך לאחר מכן נקבע כי מצבה בינוני והיא סובלת כעת משברים ברגליים ובאגן. היא אושפזה במחלקה לטיפול נמרץ ותועבר בהמשך למחלקת אשפוז רגילה.
ראש המועצה האזורית אלונה, אריה שרון, אמר אחר הצהריים כי הנושא מטופל ברמה החינוכית ועל ידי מחלקת הרווחה של המועצה. לדבריו, "המורים בבית הספר והיועצים דיברו עם הילדים שהיו שם. הם אחראים לדבר ולעזור להם להתמודד עם הדברים, וכמובן לדאוג שלא יהיו אירועים דומים בעתיד".
בעקבות המקרה שלחו המחנכים בשכבה ז' בבית הספר האזורי כרמים מכתב להורים, שבו מסרו כי "במסגרת משחק מסוכן ביותר של עלייה במדרגות נעות, תוך כדי אחיזה בחלק החיצוני של המדרגות במרכז מסחרי, נפלה אתמול תלמידה משכבתנו. התלמידה פונתה לבית החולים לטיפול רפואי ומעקב. באירוע נכחו תלמידים נוספים שנחשפו למקרה ולמראה הקשה של הנפילה והפציעה". בבית הספר הוסיפו כי שיחות עם התלמידים התקיימו בכל הכיתות, ומסרו להורים מספרי טלפון למקרה שאחד הילדים מגלה מצוקה.