נג'אח אבו עראר בת ה-49 נורתה למוות בזמן שהייתה בביתה בערערה שבנגב, כשמחוץ לו הייתה קטטה עם חילופי אש. בעלה מת לפני כמה שנים, והיא המשיכה את חייה יחד עם בניה, שאותם גידלה לבד. לידי ynet הגיעה ההקלטה מהדיווח למוקד 100 על הקטטה, שם נשמע אחד מבני הבית מתריע: "יורים לעבר הבית שלי".
1 צפייה בגלריה
 נג'אח אבו עראר וזירת הרצח
 נג'אח אבו עראר וזירת הרצח
נג'אח אבו עראר וזירת הרצח
(צילום: דוברות המשטרה)
השוטרת שאלה את האדם שהתקשר מה שמו ואם יש פצועים במקום, אך בשלב מסוים זה הפסיק להשיב לה - וברקע נשמעו רק צעקות של נשים וילדים. לאחר מכן צעק הגבר: "יש פצועה קשה!".
אחד מתושבי ערערה אמר היום כי "הקטטה הייתה חמורה, ירי ללא הפסקה. כמעט נרצחו שלושה או ארבעה אנשים נוספים. צעקנו שיפסיקו, אבל לא הקשיבו לנו. הם לא דפקו חשבון לאף אחד, והתוצאה מזעזעת. נג'אח אבו עראר לא הייתה מעורבת, היא פשוט נרצחה בדם קר".
אחת משכנותיה של אבו עראר אמרה כי "היא הייתה אמא נהדרת שדאגה לילדיה. תמיד שמענו עליה רק דברים טובים. כולנו כאן בסכנת חיים, זו לא פעם ראשונה שיש ירי בכפר - כמעט כל יום יש ירי כזה. אני לא מבינה מתי היורים יבינו שהם גורמים לאסונות. המשטרה צריכה לפעול ביד קשה נגד היורים ולא לתת להם להסתובב חופשי".
מתחילת השנה נרצחו 50 בני אדם במגזר הערבי, בהם ארבע נשים. המשטרה הצליחה לפענח רק חלק קטן מהמקרים, כך שרוצחים רבים עדיין מסתובבים חופשי. אתמול אחרי הרצח של אבו ערער נעצרו שני חשודים, והמשטרה שלחה למקום כוחות גדולים בניסיון להשליט סדר.
הדיווח למוקד מד"א על הירי באבו ערער התקבלה בשעה 21:53. צוותי מד"א שהגיעו למקום טיפלו באבו ערער ופינו אותה לבית החולים סורוקה שבבאר שבע, שם נקבע מותה. ראש מועצת ערערה, נאיף אבו עראר, אמר שהקטטה פרצה בעקבות ריב בין ילדים, שהתלקח במהירות לקטטה במעורבות נשק חי. לפי החשד, מדובר בסכסוך בין משפחת אבו עראר ועטווה. בתום הערכת מצב שערך מפקד מרחב הנגב, תת ניצב נחשון נגלר, הוטלה החקירה על היחידה המרכזית (ימ"ר) נגב.