כמה מתומכי הליכוד הפגינו אתמול (שני) בצהריים מחוץ לביתו של חבר הכנסת זאב אלקין, שעזב את מפלגתו של ראש הממשלה לטובת גדעון סער - והתעמתו עם רעייתו מריה שיצאה לרחוב ותיעדה אותם. צפו בעימות.
"גברת אלקין, תפסיקי לשקר, את אישה שקרנית!" צעק לה אחד המפגינים. אלקין שאלה אם קיבלו אישור מהמשטרה להפגין מחוץ לביתה, אך נתקלה בשורת קללות ונאצות. "את אישה נתעבת ומזוהמת, את שקרנית ובעלך בוגד בעם ישראל", צעקו. "אכלת את כספי הליכודניקים".
2 צפייה בגלריה
תומכי נתניהו מחו מחוץ לביתו של זאב אלקין
תומכי נתניהו מחו מחוץ לביתו של זאב אלקין
ההפגנה מחוץ לביתו של אלקין
(מתוך הפייסבוק של משה מירון)
2 צפייה בגלריה
תומכי נתניהו מחו מחוץ לביתו של זאב אלקין
תומכי נתניהו מחו מחוץ לביתו של זאב אלקין
"את שקרנית, אישה רעה, רק כסף מעניין אותך"
(מתוך הפייסבוק של משה מירון)
אלקין ניסתה לגרש את המפגינים מביתה ואמרה למפגין שהתקרב אליה "לסתום את הפה". המפגין לא הניח לה והמשיך לצעוק: "את מטורפת, לא אנחנו מטורפים. את אישה רעה". אלקין השיבה: "אני אישה רעה וארביץ לך גם. רוצה מכות? קדימה".
המפגין ענה: "את תרביצי לי? אשתו של אלקין אישה מטורפת. בעלך איש ציבור בוגד. את בוגדת, הולכת עם ערבים. מנוחה לא תהיה לך, אוכלת חינם מתועבת, מטורפת". אלקין השיבה לו שיתבייש, אך הוא המשיך: "יא אישה פסיכית, יא אישה חולנית. את מוכרת את מדינת ישראל כי את בוגדת עלובה. את רוסיה בוגדת עלובה, רק כסף מעניין אותך. תמכרי את ארץ ישראל בגלל כסף. את בוגדת בעם ישראל, שקרנית מזוהמת שכמותך".
יו"ר תקווה חדשה גדעון סער גינה את המקרה וכתב בטוויטר: "המתקפות הפרועות נגד מריה, רעייתו של חברי זאב אלקין, וילדיו ליד מעונם - חמורות ביותר. הניסיון להפעיל לחץ על נבחרי ציבור בדרך זו באמצעים הכוללים הטלת אימה ואלימות מילולית ופיזית הן מסוכנות. על נבחרי הציבור לגנות זאת ועל משטרת ישראל מוטלת החובה למנוע הישנות אירועים אלה".
רק בשבוע שעבר צייץ אלקין על מפגינים שהגיעו לביתו וצעקו לבתו הקטנה, בזמן שבליכוד ניסו לקרב את תקווה חדשה לממשלה בראשות נתניהו. "לידיעת חבורת המטורפים שבאו הערב להפגין ליד ביתי למען נתניהו, הבהילו את הילדה שלי בת ה-5 וצעקו לעברה שאבא שלה שמאלן ופושע ודרשו ממנה שאשתי תצא אליהם: תודה על התזכורת איך נראית היום תרבות השיח בבית שאתם קוראים לי לחזור אליו. אדוני רה"מ, תודה על העידוד הנוסף לפעול למען ממשלת שינוי", הוא כתב בטוויטר.