2 צפייה בגלריה
מיה חליפה
מיה חליפה
הציוץ של מיה חליפה שעורר סערה ברשת
(מתוך טוויטר )
כוכבת הפורנו הלבנונית-אמריקנית מיה חליפה חוללה סערה ברשת לאחר שצייצה בעמוד הטוויטר שלה נגד ישראל כי "היין שלי עתיק יותר מ'מדינת' האפרטהייד שלכם". חליפה בת ה-28 צירפה לציוץ תמונה שלה שותה מבקבוק שמפניה צרפתי משנת 1943 - חמש שנים לפני הקמת מדינת ישראל.
הציוץ של הכוכבת, שאחריה עוקבים 24 מיליון משתמשים באינסטגרם ועוד 3.7 מיליון בטוויטר, התפרסם לאחר שורת ציוצים בחודש האחרון שבהם תקפה את ישראל בעקבות ההפצצות בעזה במהלך מבצע "שומר החומות". חליפה התעמתה עם גולשים שהאשימו אותה באנטישמיות, אך היא הדגישה שאינה אנטישמית אלא רק אנטי-ציונית.
ברשת לא נותרו אדישים לציוץ של חליפה. בעל הטור ג'ונה גולדברג צייץ: "אני אוהב איך שונאי ישראל מתארים אותה כמדינה צעירה". אושיית הרשת חן מזיג הגיב: "את שותה יין שיוצר בשנת 1943 בצרפת תחת הכיבוש הנאצי, ומכחישה אלפי שנים של היסטוריה יהודית במולדתנו. אני שמח שמצאת את הזיווג המושלם לאנטישמיות שלך".
2 צפייה בגלריה
מיה חליפה רכילות ספורט
מיה חליפה רכילות ספורט
חליפה. תקפה את ישראל וצה"ל במהלך מבצע "שומר החומות"
(מתוך האינסטגרם)
לגולשים אחרים שהתעמתו איתה והאשימו אותה באנטישמיות השיבה חליפה: "זה לא אנטישמי טיפש, אני אתווכח עם כל אחד". לגולש אחר, שכתב כי להיטלר דווקא היה חזון, כתבה חליפה: "אם אינך מבין את ההבדל בין אנטי-ציונות ואנטישמיות, הימנע מהאינטרנט. אני חוסמת כל מי שמרגיש כך". היא תקפה כל מי שביקר אותה על עמדותיה נגד ישראל וכתבה: "שתוק קולוניאליסט. אני לא ארומם אותך ואת האיסור שלך על חיג'אבים רק בגלל שאני מפילה ציונים".
במהלך העימות בעזה תקפה חליפה את ישראל שוב ושוב והציגה תמונות קשות של תקיפות צה"ל תוך התעלמות מירי הרקטות של חמאס לעבר ישראל. על חיילי צה"ל היא כתבה: "הטרוריסטים האלו הם אנשים ללא אנושיות, באים למדינה שלנו וגורמים לילדים להיפצע. מכאן אני שולחת לכם מסר שפלסטין תהיה חופשייה".
גם במבצע צוק איתן ב-2014 פרסמה חליפה שורת ציוצים. באחד מהם כתבה: "התעמולה הישראלית מזעזעת. אני מקווה שחמאס יפגע בבתי ספר ויהרוג כמה מהילדים שלהם. תצילו את העולם מהמזימה הציונית העתידית".