אבי מעוז, מספר 6 ברשימת הציונות הדתית בראשות בצלאל סמוטריץ', יצא נגד קהילת הלהט"ב ושירות נשים בצה"ל. בריאיון שפורסם הבוקר (יום ו') ב"מקור ראשון" נשאל מעוז על קהילת הלהט"ב, שמפלגתו נועם יצאה נגדה בפומבי בעבר, ואמר: "גדלנו במשפחה, דבר פשוט מאוד. עד לפני עשור היית שואלת כל ילד: מה זה משפחה? הוא היה אומר לך אבא, אמא, ילדים".
2 צפייה בגלריה
אבי מעוז
אבי מעוז
"יש משפחה ולא משפחה". מעוז
(צילום: דוברות נעם)
לדבריו, "יש מלחמה תודעתית-תרבותית-רוחנית. הפוסט מודרנה אומרת שמה שהיה נכון עד לפני כמה שנים – שיש אמת ויש שקר, יש טוב ורע, יש משפחה ולא משפחה, יש איש ויש אישה – היום לא קיים".
עוד הוסיף על הקהילה הלהט"בית כי "אנחנו פועלים נגד מה שלדעתנו מאיים על עם ישראל ועל החברה הישראלית, ואחד מהתחומים שאנחנו מזהים בהם איום הוא נושא המשפחה. לכן אלחם באג'נדה הזאת של משפחות שונות".
2 צפייה בגלריה
סמוטריץ' ובן גביר חתמו על הסכם לריצה משותפת בבחירות
סמוטריץ' ובן גביר חתמו על הסכם לריצה משותפת בבחירות
סמוטריץ' ובן גביר חותמים על הסכם לריצה משותפת בבחירות
בהתייחסו לנשים בחברה והאם הן צריכות לתרום ככל יכולתן, אמר מעוז: "נשים תורמות למדינה במנעד רחב של תחומים. התרומה הגדולה ביותר למדינה היא שהן יינשאו, בעזרת השם, ויגדלו משפחה לתפארת".
מעוז הוסיף כי "אשתי הייתה קצינה בצה"ל והיום היא אומרת לכל בנותיי ונכדותיי: אל תלכו לצבא. אני מסכים איתה". מעוז נשאל על שירות נשים בצה"ל ואמר כי הן צריכות ללכת לשירות לאומי.