שר החוץ גבי אשכנזי מחריף את המסר של כחול לבן נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ואומר כי "אם לא נצליח לעבוד כממשלה מתפקדת ומהר - צריך יהיה לפזר את החבילה הזו וללכת לבחירות".
2 צפייה בגלריה
גבי אשכנזי
גבי אשכנזי
"הפגיעה בציבור עמוקה, עם ישראל צריך תשובות". אשכנזי
(צילום: AFP)
בציוץ שפרסם כתב: "אנחנו חייבים לטפל בקורונה ולאשר תקציב. הציבור צריך לדעת שאנחנו מדינה שיכולה להתאושש, הוא זקוק לתוכנית כלכלית עם אופק. חייבים לטפל במאות אלפי המובטלים, בעסקים שקורסים ובמערכת החינוך".
לדבריו, "חייבים מנהיגות אחראית שלא מונעת מאינטרסים פוליטיים ואישיים. הפגיעה בציבור היא עמוקה ועם ישראל צריך תשובות. כשהממשלה לא עובדת והעסק לא מתפקד צריך להסיק מסקנות".
2 צפייה בגלריה
בני גנץ
בני גנץ
"תקציב או בחירות". גנץ
(צילום: מוטי קמחי )
גם יו"ר כחול לבן, בני גנץ, תקף הבוקר את התנהלות נתניהו. "צריך פה ממשלה מתפקדת לטובת אזרחי מדינת ישראל, צריך פה מאבק בקורונה שהוא מאבק אחראי ולא מאבק פוליטי, צריך פה כלכלה מתפקדת וחייב שיהיה פה תקציב", אמר גנץ בריאיון לאולפן ynet.
גנץ הזהיר כי אם הממשלה לא תתחיל לתפקד ולא יועבר תקציב - לא יהיה מנוס מבחירות: "צריך להבין - זה או תקציב או בחירות, שעלולות להידרדר למלחמת אחים וזה חמור מאוד. מי שלא מקדם את תקציב 2021 עושה את זה משיקולים פוליטיים, אין עניינים טכניים - זה סיפורי מעשיות. או תקציב או בחירות. ואם זה בחירות זה יכול להידרדר למלחמת אחים ומאבק אחים. וזה חמור מאוד".