2 צפייה בגלריה
 דני בנעים
 דני בנעים
דני בנעים
(צילום: עוז מועלם)
הצד האפל של אחד המפיקים הבכירים בארץ: נשים שעבדו במשרדו של דני בנעים, מנכ"ל אחת מחברות ההפקה והאירועים המצליחות בישראל, טענו כי נהג להטריד אותן מינית. כך פורסם אמש (יום ד') בתחקיר של חדשות רשת.
"הוא הגיע מאחוריי והדביק לי נשיקה עסיסית על הפה", "הוא הניח את כפות ידיו עליי", הוא אמר לי שאני גורמת לאיבר מין שלו לעמוד" - אלו הם רק חלק מהמעשים שהנשים טוענות שבנעים, מנכ"ל חברת קומטק, ביצע בהן.
בנעים (61), מפיק אירועי הספורט והתרבות מהגדולים בישראל, היה זה שהביא לארץ כוכבים ככדורגלנים ליאו מסי ולואיס סוארס, הזמרת מדונה ועוד. הוא עבד בצמוד עם המיליארדר סילבן אדמס, וסייע בארגון החלק הישראלי של מרוץ האופניים ג'ירו ד'איטליה, לפני שנתיים.
2 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
בנעים ומסי
(צילום: עודד קרני)
ב', שעבדה עם בנעים, סיפרה: "אני פשוט למדתי כשהוא בא לנשק אז להזיז את הראש כדי שזאת תצא נשיקה על הלחי ולא על הפה". לדבריה, "ראיתי הרבה פעמים נשים שמנסות להתחמק מהנשיקה הזאת כמוני, או כאלה שלא הצליחו".
ו' טענה כי בנעים ניצל את הנשים הצעירות שעבדו בחברה: "כולם אוהבים ומכירים אותו, הוא דמות נערצת כמעט". היא אמרה כי "צעירות רבות רוצות שיהיה להן קשר עם אנשים חזקים ומפורסמים ודני יודע זאת. יש לו כל כך הרבה קשרים".
לפי הטענות, נשים בחברה חוו הטרדות לא רק מצד בנעים, אלא גם מצד אחיו, המשמש סמנכ"ל הכספים. "הוא הדביק לי נשיקה משום מקום על הפה לכמה שניות שהרגישו כמו נצח", אמרה ב'. לדבריה, "ברור שזה יקרה כי אם המנכ"ל הוא ככה, אז למה שלא ייתן גיבוי לאחרים להתנהג באותו אופן? דני סימן את הדרך ואחרים, כך נראה, פשוט ניצלו זאת".
‎מדני בנעים נמסר בתגובה: "התחקיר הציב בפניי מראה שמחייבת אותי לחשבון נפש עמוק. אני מבקש להתנצל בפני כל עובדת שנפגעה או שהרגישה לא מוגנת - ולוקח על עצמי באופן אישי את האחריות לכך. כמנהל החברה אני מאמין שסוד כוחה טמון בכך שכל עובדת ועובד ירגישו בה מוגנים ומוערכים ויקבלו את הכבוד הראוי להם. העובדה שעקרונות אלה לא יושמו על ידי בחברה היא טעות והיא תתוקן. בימים הקרובים כל העובדים בחברה ובראשם אני, יעברו סדנה בנושא מניעת הטרדות במקום העבודה".