גבר שהמשטרה העריכה שנרצח נמצא מסתתר ביער באנגליה, כמעט חמש שנים אחרי שנעלם.
ריקרדס פויסיס, גבר ממוצא ליטאי, גר בעיירה וויסביץ' במחוז קיימברידג'שר באנגליה. הוא נראה לאחרונה במקום עבודתו ב-26 בספטמבר 2015. בנובמבר באותה שנה, אחרי כמה שבועות שבהם הוגדר נעדר, פתחה המשטרה בחקירת רצח. חודש לאחר מכן נעצר גבר בחשד לרצח של פויסיס, ושוחרר.
1 צפייה בגלריה
בריטניה גבר ליטאי שנעלם ב-2015 נמצא חי ב יער
בריטניה גבר ליטאי שנעלם ב-2015 נמצא חי ב יער
נעלם ב-2015 ונמצא ביער באנגליה
בנובמבר 2019 נפתח חשבון פייסבוק תחת שמו של פויסיס, שעורר תקווה שייתכן שהוא בחיים. בעקבות חשבון הפייסבוק השוטרים חידשו את החיפושים אחריו, ובדצמבר קיבלה המשטרה כמה דיווחים של אנשים שראו אותו.
היום הודיעה המשטרה שפויסיס בן ה-40 נמצא ביער בוויסביץ', שם הסתתר מחשש לביטחונו. השוטרים מצאו אותו ב-1 ביולי, אך לפי המשטרה ההודעה פורסמה רק היום כדי לשמור על רווחתו ולאפשר לו לקבל הגנה משטרתית.
באוגוסט 2015, זמן קצר לפני שנעלם, תושב האזור שבו חי הביע חשש שיש אנשים שרוצים לפגוע בפויסיס ומאלצים אותו לעבור דירות בוויסביץ' בניגוד לרצונו. בערב ה-26 בספטמבר 2015 היה פויסיס בחברת כמה גברים ליטאים אחרים. במשטרה אמרו שהיה חשש כבד שפויסיס נפגע באותו ערב, אך בדיעבד התברר שהוא החליט לברוח.
"במשך קרוב לחמש שנים היעלמותו של ריקרדס הייתה תעלומה מוחלטת. בסוף יוני קיבלנו מידע שהוביל למציאתו", אמרו במשטרה, והוסיפו שפויסיס לא דיבר עם איש במשך תקופה.