5 צפייה בגלריה
מרב מיכאלי יאיר לפיד
מרב מיכאלי יאיר לפיד
מיכאלי ולפיד
(צילום: קובי קואנקס)
פרסום ראשון: יו"ר יש עתיד יאיר לפיד ויו"ר העבודה מרב מיכאלי סיכמו להיפגש הערב (חמישי) במסגרת שיחות על מהלכים אפשריים שמתקיימות מאז אתמול בגוש להחלפת ראש הממשלה בנימין נתניהו. מדובר בפגישה ראשונה מאז הבחירות בין בכירי מפלגות בגוש שמתנגד לנתניהו.
כל מה שצריך לדעת על בחירות 2021 במקום אחד - מתחם הבחירות של ynet


לפי עדכון תוצאות האמת, ליש עתיד יש כרגע 17 מנדטים ולעבודה 7. הלילה החלה בדיקה של המעטפות הכפולות - ועד ליום שישי לפנות בוקר הספירה צפויה להסתיים.
במקביל, יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן ויו"ר תקווה חדשה ח"כ גדעון סער כבר עובדים על מנת להוביל מהלכים ראשונים בכנסת החדשה נגד נתניהו.
בין היתר הכוונה היא לערוך הצבעה להחלפת יו"ר הכנסת, ולאחר מכן לקדם חקיקה שתמנע מראש ממשלה שמואשם בפלילים את היכולת להרכיב ממשלה.
5 צפייה בגלריה
לו"ז פוליטי בחירות התייעצויות נשיא ראובן ריבלין
לו"ז פוליטי בחירות התייעצויות נשיא ראובן ריבלין
(צילום: מארק ניימן, לע"מ)
5 צפייה בגלריה
נפתלי בנט
נפתלי בנט
בנט. מתבצר בשתיקתו
(צילום: AP)
בימים הקרובים יתעסקו השחקנים המרכזיים בגיוס הממליצים בדרך לנשיא, אף שתמונת המצב מורכבת מאוד ומסתמכת כרגע על המפלגות הערביות.
יו"ר ימינה ח"כ נפתלי בנט עדיין מתבצר בשתיקתו וממתין לתוצאות הסופיות. בנט לא מנהל שיחות עם אף אחד מהמרכיבים הפוליטיים, ולא מבהיר בשלב זה כיצד בכוונתו לפעול. לאחר סגירת הקלפיות ביום שלישי, בנט אמר לראש הממשלה כי יש להמתין לתוצאות האמת.