2 צפייה בגלריה
חתונות גן יבנה בני ברק סגר קורונה
חתונות גן יבנה בני ברק סגר קורונה
חתונות בבני ברק (מימין) ובגן יבנה
עוד נבחר ציבור הפר את ההנחיות: השר לשירותי דת הרב יעקב אביטן (ש"ס) חיתן אמש (יום ג') בני זוג באירוע שנערך בהשתתפות עשרות בני אדם בגן יבנה. החתונה נערכה בחצר הבית, אולם לפי התקנות, בהתקהלות בשטח פתוח מותרת השתתפות של עד 20 אנשים.
בתיעוד שפרסם אלמוג בוקר בחדשות רשת נראה השר אביטן יושב בכניסה לבית, חותם על הכתובה יחד עם החתן ובני המשפחה ולאחר מכן יוצא ומברך את הנוכחים במקום. המשטרה רשמה 14 דו"חות למשתתפים בחתונה בגין הפרת תקנת התרחקות מהבית ליותר מקילומטר. השר אביטן לא נמנה עם מקבלי הדו"חות.
2 צפייה בגלריה
שר הדתות יעקב אביטן השתתף בניגוד להנחיות בחתונה בגן יבנה
שר הדתות יעקב אביטן השתתף בניגוד להנחיות בחתונה בגן יבנה
המשטרה רשמה 14 דו"חות
אביטן קיבל אחריות להפרת ההנחיות ומסר בתגובה: "אני מצר צער רב על השתתפותי בחתונה הערב. הגעתי לחתונה לרבע שעה, טעיתי בשיקול דעת ואני מכה על חטא".
לטענת משפחת בני הזוג, החתונה נערכה בנוכחות מצומצמת של מוזמנים ובאוויר הפתוח. עוד אמרו כי הרב אביטן הוזמן מאחר שיש לו היכרות מוקדמת עם המשפחה.

במקביל, כ-150 אורחים השתתפו אמש בחתונה באולם בקרית ויז'ניץ בבני ברק בניגוד לתקנות. מהתיעוד עולה כי החוגגים לא התרגשו מההנחיות וכי כמעט אף אחד מהם לא עטה מסכה.
רחבת הריקודים התמלאה ברוקדים שעמדו זה לצד זה בצפיפות ועל הבמה הופיע זמר ולצדו להקה. כשעה לאחר תחילת האירוע פשטה המשטרה על האולם, וחלק מהאורחים נמלטו החוצה דרך המטבח כדי להימנע מקבלת קנס.
אחד האורחים סיפר ל-ynet כי לא חשש להשתתף באירוע. לדבריו, "החלטנו שחייבים לשמוח. ממילא כל בני ברק כבר חלו בקורונה והחלימו, אז אין שום טעם לוותר על שמחות ואירועים".
פורסם לראשונה: 21:56, 13.10.20