הקומיקאי נאור ציון טען היום (ב') במהלך דיון בעניין כתב האישום המייחס לו תקיפה ואיומים כלפי גבר בקניון רמת אביב בשנת 2018 כי המתלונן "משקר במצח נחושה", והתעקש שהוא למעשה הקורבן בפרשה.
סנגורו עו"ד אבי עמירם, שלפני כמה חודשים ביקש לגנוז את התיק ונדחה, אמר בדיון שהוא שוקל לפנות ליועץ המשפטי לממשלה על מנת לעכב הליכים בעניינו.
3 צפייה בגלריה
נאור ציון
נאור ציון
(צילום: מוטי קמחי)
נזכיר כי לפי כתב האישום, בחודש מרץ 2018 אדם חלף על פני ציון סמוך לדוכן בקניון רמת אביב, אמר לו "היי, אני מזהה אותך", והמשיך ללכת. בהמשך חזר ציון בריצה למקום שבו היה המתלונן, סובב אותו בידיו כך שהוא עמד מולו, ותקף אותו. הוא הדף אותו לאחור, איים עליו וקילל אותו, ואז חבט בו באגרופו בלסת. המתלונן ביקש להזעיק משטרה, ואז החל עימות נוסף בין השניים - המתלונן אמר לציון שהוא אמור לעבור ניתוח וביקש ממנו שלא יפגע בו, ציון שוב חבט בו בלסת, והאירוע נמשך עד שעוברי אורח בלמו אותו. למתלונן נגרמו חבלות של ממש.

היום, בדיון שנערך בבית משפט השלום בתל אביב, ציון ביקש לומר באופן חריג כמה דברים לשופטת. "אין לי בעיה לקחת אחריות על דברים שאני עושה, אבל באירוע הזה אני הייתי הקורבן", אמר הקומיקאי. "עברנו לידם והוא בצורה נבזית, בלי למצמץ, קילל אותי קללה קשה. רציתי לראות אם שמעתי נכון. בעימות במשטרה אתם תראו היטב שהוא משקר במצח נחושה. האיש הזה עשה לי משהו איום ונורא, נלקחה ממני האפשרות לעבור את המוות של אמא שלי כמו בן אדם".
ציון המשיך לדבר בפני השופטת: "גם לי יש צד בזה, מה אני אמור לעשות עם דבר כזה שבא אדם בקניון ומקלל אותי קללות קשות. האיש משקר, הוא לא לוקח אחריות, רואים בעימות שהוא האיש הרע בסיפור. מעולם לא חוויתי דבר כזה. אחד הדברים שיפתרו את הדברים האלה זה שתהיה הרתעה נגד אנשים כאלה".
3 צפייה בגלריה
 עו"ד אבי עמירם
 עו"ד אבי עמירם
"שוקל לפנות ליועמ"ש". עו"ד אבי עמירם
(צילום: ירון ברנר)
סנגורו של ציון, עו"ד אבי עמירם, ביקש לפני כמה חודשים לגנוז את התיק מתביעות המשטרה - אך נדחה. היום הוא אמר לשופטת כי מרשו כופר כפירה כללית באישומים, וגם כן ביקש לדחות את הדיון: "אני שוקל לפנות ליועץ המשפטי לממשלה, למחלקת עיכוב הליכים.
"בתקופה הזו, שמונה ימים לאחר מכן, אמו של הנאשם נפטרה", המשיך עורך הדין, "לאור הקשר העמוק בין הנאשם לבין אמו ובהינתן העובדה שאביו נפטר בגיל צעיר, בימים קשים אלה התרחש אירוע שהנאשם סופג קללות נאצה מעובר אורח בתוך הקניון על לא עוול בכפו. לא הייתה סיבה להתגרות הזו, לא היה ביניהם שיח ולא היכרות מוקדמת. הטענה של המתלונן שאמר 'היי נאור אני מזהה אותך' היא שקר וכזב גדול. הנאשם מורגל שהוא מתבקש להצטלם עם אנשים. סברתי שזה לא תיק שצריך להתנהל אז פניתי לתביעות, אבל בסופו של יום לא הושג דבר. אני סבור שבמשרדי היועמ"ש תהיה אוזן קשבת".
בתגובה לדברים הללו אמרה השופטת איטה נחמן: "הוא היה בקניון רמת אביב, לא מול מיטת אמו בבית חולים".
בנוסף, נציג תביעות המשטרה הביע בדיון את התנגדותו לדחייה: "ההגנה ביקשה מאיתנו את ביטול כתב האישום, והעברנו תגובה לסנגורו שלפיה לא מצאנו מקום לחזור בנו מכתב האישום. מדובר באירוע חמור מבחינתנו, הראיות הן טובות ויש בהן להביא להרשעה בתיק, כולל עדות מתלונן, עימות וצילומים. אין כאן לקיחת אחריות. אני חושב שהסיכויים שהיועמ"ש יעכב הליכים הם נמוכים".