בחודש אפריל השנה נורה למוות שניר בוחבוט (28) ברחוב בני עקיבא באשקלון. תחילה נעצרו 11 חשודים, והיום (ג') הודיעה ימ"ר לכיש כי חוקריה פענחו את הרצח ונגד שני צעירים בני 19 יוגשו ביום שישי כתבי אישום. במהלך החקירה התברר כי השניים מזוהים עם ארגון פשע מהדרום שבראשו עומד בני שלמה. השניים לא היו מוכרים למשטרה ואחת ההערכות היא שבשל עובדה זו הם נשלחו לבצע את הרצח.



בוחבוט, שעל-פי המשטרה השתייך לארגון הפשע של שלום דומרני, ירד מדירה בבניין בעיר יחד עם חברו (24) - גם הוא "חייל" של דומרני. על-פי כתב האישום שיוגש, השניים המתינו שעות ארוכות עד שה"יעדים" ירדו. בוחבוט וחברו יצאו החוצה - ואז נפתחה לעברם אש. בוחבוט נפצע אנושות ומת; חברו נפצע קשה.
2 צפייה בגלריה
אירוע ירי עם שני פצועים באשקלון
אירוע ירי עם שני פצועים באשקלון
זירת החיסול
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
2 צפייה בגלריה
חיסול על רקע פלילי  באשקלון
חיסול על רקע פלילי  באשקלון
(צילום: רועי עידן)
חקירת הרצח הוטלה על היחידה המרכזית של מרחב לכיש בפיקודו של סגן-ניצב ג'יאר דוידוב. בתום חקירה הצליחו החוקרים "לבודד" שניים מהחשודים המרכזיים, והחשדות שלפיהם הם עומדים מאחורי המעשה גברו.
שניר בוחבוט ז"להנרצח, שניר בוחבוט
ככל הנראה, השניים רצחו את בוחבוט מתוך רצון "לבסס את מעמדם" בארגון הפשע. אחד מהם נשבר במהלך החקירה, הודה במעשה ואף שחזר אותו. עם זאת, זמן קצר לאחר מכן הוא חזר בו מגרסתו. כך או כך, במשטרה סבורים כי הראיות נגד השניים מבוססות דיין כדי להגיש נגדם כתב אישום בגין רצח בוחבוט ופציעתו של חברו.
שניר בוחבוט, יצוין, הוא אחיינו של פנחס בוחבוט שנרצח לפני יותר מ-20 שנה על ידי צחי בן-אור. רצח זה הוליד בהמשך את מה שכונה "פרשת פריניאן" שגרמה לטלטלה במשטרה. גם בנו של פנחס בוחבוט, יוסי, נרצח לפני כמה שנים מחוץ לביתו באשקלון.
במשטרת מרחב לכיש סבורים כי רצח שניר בוחבוט הוא חלק מקרבות השליטה שמנהלים הארגונים של שלמה ודומרני. השניים צפויים להשתחרר בקרוב מהכלא ובמשטרה חוששים שהמלחמות בין הכנופיות יתחדשו ביתר שאת. שלמה צפוי להשתחרר ביולי, ואילו דומרני באוקטובר.
ממשטרת מרחב לכיש נמסר כי "עם התקדמות החקירה הצליחו חוקרי הימ"ר לבסס את התשתית הראייתית נגד שני החשודים, שנחקר בחשד לעבירות רצח וניסיון רצח, ואף בוצע שחזור של הרצח בזירה על-ידי אחד מהם".