שני נערים בצרפת נלקחו לחקירה וחשודים ברצח של בת 14 בפרברי פריז. לפי החשד בשני בערב הם תקפו את הנערה, שלמדה איתם בכיתה, והשליכו אותה לנהר הסן - שם טבעה למוות. המשטרה משתה את הגופה, וכמה שעות לאחר מכן השניים נעצרו.

התובעים טוענים שהנער והנערה שחשודים ברצח הם בני זוג, וששניהם בני 15. לפי התובעים השניים נפגשו בשני בערב עם בת ה-14 על גדות נהר הסן בארז'נטיי - ממערב לפריז. הנער היכה את בת ה-14 עד שכבר לא הייתה יכולה לזוז. אז חברתו עזרה לו להשליך אותה לנהר. התובע אריק קורבו אמר שהם נחקרים בחשד לרצח בכוונה תחילה.
2 צפייה בגלריה
נהר הסן זירת רצח של בת 14 בפרברי פריז
נהר הסן זירת רצח של בת 14 בפרברי פריז
נהר הסן זירת רצח של בת 14 בפרברי פריז
(צילום: AFP)
התקשורת הצרפתית דיווחה שהנרצחת סבלה מבריונות בבית הספר, ושתמונות עירום שלה הופצו ברשתות החברתיות. כשנשאל על מניע אפשרי לרצח, אמר התובע קורבו שבין שתי הנערות הייתה קיימת יריבות. אמו של הנער החשוד אמרה שלבנה הייתה מערכת יחסים קצרה עם הנערה שנרצחה, לפני שהכיר את חברתו הנוכחית. "אני חושבת שזה היה סוג של משולש אהבה ושהם לא הצליחו להתמודד עם זה", אמרה האם. היא סיפרה לתקשורת שבנה הודה בפניה שהיכה את הנערה והשליך אותה לנהר. היא אמרה שלאחר מכן היא הגיעה לזירת הרצח וחיפשה אותה. כשלא מצאה את הנערה היא דיווחה למשטרה.
אמה של הנרצחת אמרה לתקשורת ששני החשודים בני ה-15 איימו בעבר לרצוח את בתה. "הם קרעו לי את הלב", אמרה. פרשת הרצח על גדות הסן מזעזעת את צרפת, וגם ממשלתו של הנשיא עמנואל מקרון הביעה זעזוע מהמקרה. "מה שקרה לנערה הזאת הוא דבר נוראי ומתועב לחלוטין", אמר גבריאל אטאל, הדובר של הנשיא מקרון, בתום ישיבת קבינט.