2 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
תושבת מרכז הארץ נעצרה בחשד שביצעה עבירות מין בחברה של הבת שלה. היא מכחישה את המיוחס לה. במשטרה בודקים אם ילדות נוספות נפלו קורבן למעשים, ומעצרה הוארך היום (רביעי) בחמישה ימים. ובתוך כך בהרצליה נעצר גבר בחשד לאונס נערה לפני חמש שנים.
החקירה נגד תושבת המרכז נפתחה בעקבות תלונה של הילדה בתחנת משטרה על כך שהאם של חברתה ביצעה בה עבירות מין. בעקבות התלונה הוזעקה חוקרת ילדים שגבתה ממנה עדות. על פי החשד בחודשים האחרונים האם ביצעה בילדה מעשים מגונים והטרידה אותה מינית כשהגיע לבקר את בתה. היא נישקה אותה על השפתיים, נגעה בה באיברים אינטימיים, חיבקה אותה בכוח ואף הסבירה איך היא יכולה לענג את עצמה ולשלוח לה הודעות בעלות אופן מיני.
בחקירה התברר כי החשודה נותנת שירות בביתה לקטינות נוספות במסגרת עבודתה. בעקבות זאת החלו במשטרה לבדוק אם יש קטינות נוספות שנפלו קורבן למעשים.
החשודה מכחישה את המיוחס לה וטוענת כי הילדה בעלת בעיות אישיות ומוזנחת. לדבריה היא הייתה "בת בית" אצלה והם "אימצו" אותה כדי לסייע לה. עוד היא טוענת כי המשפחה הפגינה כלפיה יחס חם ואהבה, ואילו הילדה פתיחה אובססיה כלפי האם והטרידה אותה עד כדי כך שנאלצה לנתק את הקשר ולחסום את הטלפון לשיחות והודעות ממנה.
2 צפייה בגלריה
עו"ד יעקב שקלאר
עו"ד יעקב שקלאר
עו"ד יעקב שקלאר
החשודה הובאה היום לבית משפט השלום בפתח תקווה. עורך דינה יעקב שקלאר טען כי המתלוננת אמרה לחשודה שאביה מכה אותה, ואמר כי ייתכן שהוריה חששו שהחשודה תתלונן על כך במשטרה ולכן הקדימו אותה. לדבריו היא "בעלת מקצוע מכובד, אמא לילדים, שנעצרה והובאה לבית משפט כאחרון הפושעים על סמך פנטזיות של ילדה מופרעת על רקע העובדה כי החשודה סיימה את הקשר". מעצרה של החשודה הוארך עד ליום ראשון.
השופט אלדד נבו אמר כי מעיון בתיק החקירה קיים חשד סביר כי החשודה אכן ביצעה את המעשים המיוחסים לה. "לחלק מהממצאים לא הצליחה החשודה לספק הסברים מניחים את הדעת בחקירתה. לאור אופי המעשים נשקפת מסוכנות מפני החשודה, ואף קיים חשש ממשי שהיא יכולה לשבש את החקירה אם תשוחרר לחלופת מעצר". צו איסור פרסום הוטל על פרטי החשודה והקטינה, הכולל פרטים כגון מקצועה של החשודה, מקום המגורים שלהן וגילן.
במקרה נוסף נעצר תושב הרצליה בחשד שאנס לפני חמש שנים נערה בת פחות מ-16 בדירת מגורים. החקירה נפתחה לפני כחודש במשטרת גלילות לאחר שהקורבן הגישה תלונה. בעקבות זאת נעצר החשוד והיום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.