נשיא סין שי ג'ינפינג שוחח אמש (ב') עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן והבהיר כי סין תומכת בפתרון שתי המדינות. "זה הכיוון הנכון", צוטט שי בסוכנות הידיעות הסינית, שינחואה.
עוד מסר הנשיא הסיני לאבו מאזן כי "סין תומכת בדרישותיה הצודקות של פלסטין. המדינה מאמינה בדיאלוג ומשא ומתן בין הצדדים". לדבריו, "על הקהילה הבינלאומית לנקוט עמדה הוגנת כמאמץ לקידום השלום".
1 צפייה בגלריה
אבו מאזן שי ג'ינפינג
אבו מאזן שי ג'ינפינג
אבו מאזן ושי ג'ינפינג
עוד הוא אמר כי סין מוכנה "לעבוד עם פלסטין ומדינות אחרות כדי לחזק את שיתוף הפעולה, ולקדם במשותף בניית 'קהילה' עם עתיד משותף לאנושות. סוגיית הליבה במזרח התיכון תהיה פלסטין, זו סוגייה שנוגעת ליציבות האזור".
אבו מאזן ציין בפני הנשיא כי הפלסטינים מעריכים מאוד את מאמצי סין "לקדם צדק לפלסטינים, ולהגן על הזכויות והאינטרסים הלגיטימיים של העם הפלסטיני". לדבריו, "בייג'ינג הוכיחה שוב ושוב כי היא החברה הכי נאמנה של העם הפלסטיני".
הוא גם אמר כי ברשות "מוקירים את ההישגים החשובים של סין במאבק נגד התפרצות הקורונה", והודה לו על מתן תמיכה וסיוע בזמן המגפה.
עוד הבהיר יו"ר הרשות כי "הצד הפלסטיני ימשיך לעמוד לצד סין, ולתמוך בעמדתה הלגיטימית ביחס להונג קונג ונושאים אחרים". הוא חזר על המסר לפיו הפלסטינים "מצפים מסין למלא תפקיד חשוב בקידום צדקת הסוגיה הפלסטינית".