1 צפייה בגלריה
אילוס אזיקים
אילוס אזיקים
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
גבר ואישה מבני ברק נאשמים בתקיפה חמורה ואכזרית של שכניהם לפני כשבוע. הסיבה למעשה: השכן וחברתו דיברו בקול רם מתחת לחלונם, מה שהפריע למנוחתם.
על פי כתב האישום שהגישה היום (שני) פרקליטות מחוז תל אביב לבית המשפט המחוזי בעיר, ולנטין אברמוב (64) ומרינה סנצ'יקוב (58), החליטו "לסגור חשבון" עם בני הזוג השכנים, ודפקו על דלתם כשהם שיכורים.
אברמוב היה מצויד בבקבוק זכוכית, וכשהשכן פתח את הדלת - השניים התנפלו עליו, נכנסו אל הבית, ואברמוב הכה בראשו עם הבקבוק עד שאיבד הכרה. בינתיים משכה סנצ'יקוב בשערותיה של השכנה ובמהלך המאבק ביניהן הכתה אותה הנאשמת בכל חלקי גופה, כולל בראש.
כשהחברה חצצה בגופה בין התוקפים לבין בן זוגה, היכה אותה הנאשם בראשה כמה פעמים עם בקבוק הזכוכית. רק אחרי זמן מה היא הצליחה להדוף את התוקפים ולנעול את הדלת. שני הקורבנות פונו לבית חולים שיבא. הגבר נזקק לניתוח דחוף והוא סובל משברים בגולגולת. חברתו נזקקה לטיפול משום שסבלה מחתכים בראשה.
התוקפים נאשמים בפציעה וחבלה בנסיבות מחמירות. בבקשת המעצר עד תום ההליכים ציינה נציגת הפרקליטות כי "מדובר באירוע תקיפה חריג וברוטלי אשר בוצע ללא התגרות סמוכה מצד המתלוננים, בצורה אקטיבית מתכוננת של 'סגירת חשבונות'. המניע - רעש מספר שעות קודם לכן".
עו"ד פולינה סורין, שמייצגת את אברמוב מטעם הסנגוריה הציבורית, מסרה: "ולנטין שיתף פעולה עם החוקרים ומכחיש את האישומים. לאחר שנלמד את חומרי החקירה נציג בפני בית המשפט את טענותינו".
עו"ד ירוסלב מץ, שמייצג את סנצ'יקוב מטעם הסנגוריה הציבורית, הוסיף: "מדובר באישה בת 58 ללא עבר פלילי וחלקה בפרשה הוא שולי. אנו מקווים שבימים הקרובים היא תשוחרר לחלופת מעצר".