שוטר נפצע הלילה (בין ראשון לשני) באורח בינוני מירי במהלך חילופי אש בכפר בענה שבגליל. הירי בוצע לאחר ששוטרים הבחינו ברעולי פנים יורים לעבר בית קפה בכפר. קרב יריות התפתח בין הצדדים, ובמהלכו נפצע השוטר. הוא פונה לבית חולים הגליל בנהריה על ידי אמבולנס חיאן. האירוע תועד על ידי תושבים שנכחו במקום. צפו בתיעוד:
1 צפייה בגלריה
כלי הנשק שנתפסו אצל החשודים לעבר השוטרים בגליל
כלי הנשק שנתפסו אצל החשודים לעבר השוטרים בגליל
רובה M-16 נמצא ברשות אחד החשודים שנעצר
(צילום: דוברות המשטרה)
כוחות המשטרה הגיעו למקום וחסמו את הזירה. לאחר מצוד אחר החשודים בירי נעצרו שניים מהם, כשברשותם רובה M-16 עם כדור בקנה ושני אקדחים. אחד מהם נלכד כשהוא מסתתר בשיחים, וגם הרכב שהיה מעורב באירוע נתפס. המצוד אחר חשודים נוספים נמשך.
"אני בעד שהשוטרים יילחמו בפשיעה כדי לעצור את כל הפושעים שמסכנים חיי אדם", אמר תושב הכפר. הוא הוסיף: "הזהרנו תמיד שהמשטרה צריכה להילחם בפשיעה בצורה מקצועית, אחרת הם יפגעו בשוטרים וביהודים ללא מענה. הגיע הזמן לאסוף את כל הנשקים ולא להשאיר רוצחים ויורים משוחררים".
מהמשטרה נמסר בהודעה על המקרה כי "שוטרי משטרת ישראל פועלים בקו הראשון במאבק נגד האלימות וארועי הירי בישובי החברה הערבית. השוטרים מקיימים נוכוחות קבועה בישובים, מוזנקים לכל חשד לאירוע אלימות או ירי תוך התמודדות עם עבריינים מצוידים בכלי נשק אוטומטיים".