רב נגד שחר זדה, נגד צה"ל בן 45 ששירת ביחידה מובחרת באגף המודיעין, נהרג אתמול (שני) בתאונת עבודה עם כלי הנדסי בבסיס צבאי במרכז הארץ. הוא הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים, הגדול שבהם צפוי לחגוג בר מצווה בקרוב.
1 צפייה בגלריה
שחר זדה ז"ל
שחר זדה ז"ל
זדה. "עדיין לא יודעים מה קרה"
(צילום: דובר צה"ל)
מנחמים רבים הגיעו אמש לבית המשפחה בשכונת נווה ארזים בחולון וניסו לעכל את הטרגדיה. "זה פשוט אסון, הוא אבא לילדים קטנים", סיפרה קרובת משפחה. "אנחנו עדיין לא יודעים מה קרה בתאונה, הדבר הכי חשוב לנו עכשיו זה לתמוך במשפחה".
בשבוע שעבר כמה מחבריו של זדה מהתיכון הגיעו אליו למפגש, שאותו הגדירו בדיעבד כ"מפגש פרידה". חברו גיא פלדמן סיפר: "שחר היה אהוב על כולם, חברותי מאוד, שאהב מאוד לארח. לפני כמה שנים חידשנו את הקשר בינינו ובדיוק לפני שבוע נפגשנו כמה חברים מהתיכון והוא אירח אותנו כיד המלך".
"כשקיבלתי את ההודעה שהוא נהרג הרגשתי שקיבלתי סטירה", הוסיף. "הוא היה הרבה שנים בצבא, אהב מאוד את הצבא, אבל אמר שיש לו פרויקט אחרון ועוד מעט הוא פורש כדי להקדיש את החיים להיות עם אשתו והילדים".
חברו אייל קצנלגולד, שהיה גם הוא במפגש, ספד: "שחר הוא בחור עם חיוך ענק ולב רחב. אדם משכמו ומעלה שתמיד דאג לחבר בין חברים, דאג להצחיק, אהב את החיים. הוא דיבר איתנו כבר על הפנסיה שלו - הוא תכנן לעבור למושב ולהקדיש הכל לילדים".
בדובר צה"ל ציינו כי האירוע מתוחקר והמשטרה הצבאית החוקרת בודקת את נסיבות התאונה. הלווייתו של רב-נגד שחר זדה תתקיים ב-15:30 בחלקה הצבאית בבית העלמין בחולון, אך בשל מגבלות הקורונה - הציבור מתבקש לא להגיע.
פורסם לראשונה: 21:30, 16.11.20