למרות שהמדגמים בישרו על מפלת "תקווה חדשה" של גדעון סער, הפעילים במטה המפלגה רקדו וניסו לשמור על אופטימיות. "כשמקימים מפלגה חדשה יש מורדות ועליות", אמר אחד הפעילים והוסיף שצריך לחכות לתוצאות האמת.
כל מה שצריך לדעת על בחירות 2021 במקום אחד - מתחם הבחירות של ynet
בזמן שערוצי הטלוויזיה חשפו את המדגמים שבישרו על שישה מנדטים ל"תקווה חדשה" הפעילים במטה הבחירות של המפלגה רקדו ושרו "מי שמאמין לא מפחד". כשהגיע למטה יו"ר המפלגה גדעון סער, שהכריז על עצמו לכל אורך מערכת הבחירות כמועמד לראשות הממשלה, הם קיבלו אותו בריקודים, נופפו בדגלי ישראל וטענו שתוצאות האמת יהיו טובות יותר.

2 צפייה בגלריה
פעילי תקווה חדשה רוקדים במטה הבחירות
פעילי תקווה חדשה רוקדים במטה הבחירות
פעילי תקווה חדשה רוקדים במטה הבחירות
(צילום: איתי בלומנטל)
"כשמקימים מפלגה חדשה יש מורדות ועליות", טען אמיר, פעיל במטה. "הגעתי למפלגה כי אני מאמין שצריך לעשות שינוי. אני בטוח שתוצאות האמת יהיו טובות יותר, וגם אם לא, אני יודע שעשינו את הכי טוב שיכולנו כדי שיגיעו כמה שיותר מצביעים".
פעילים נוספים במטה הבחירות של המפלגה הגדירו את התחושות הלילה מעולות: "אנחנו רק בהתחלה. גם לביבי היו פעם 11 מנדטים והוא היום עם 32-34, כך שהמצב ישתפר. בכל מקרה, זה שאנחנו מהווים אלטרנטיבה לנתניהו יוביל את השינוי שישראל זקוקה לה".
2 צפייה בגלריה
גדעון סער
גדעון סער
סער מגיע למטה הבחירות של המפלגה. "אנחנו רק בהתחלה, המצב ישתפר"
(צילום: קובי קואנקס )
"יש אכזבה, אבל צריך לראות את חצי הכוס המלאה - כי בלעדינו נתניהו היה מגיע ל-40 מנדטים", אמרה סתיו, שהתנדבה במטה. "הצלחנו לעשות שינוי ואני מאמינה שנוכל להיות חלק מקואליציה עתידית. ואם לא, אז גם מהאופוזיציה אפשר לשנות את המצב שכיום הוא בלתי אפשרי".
ראש העיר רמת גן, כרמל שאמה הכהן, שעמד בראש מטה הבחירות של תקווה חדשה סיכם: "אין ספק שהמספר מאכזב, זה מספר שלא חלמנו אפילו. זו לא תוצאה סופית, ואנחנו מאמינים ביכולות של גדעון סער לייצר תועלות לטובת עם ישראל גם במצב הזה. כבר יש דיבורים וברור שעוברים מסרים, אבל צריך לחכות לספירת קולות החיילים, כדי שנוכל ללמוד את מצב הגושים. מוקדם מדי להספיד, כי הכל עוד אפשרי".