השוד שלא צלח, והוביל למעצר: שני רעולי פנים ניסו לפני כשבועיים לשדוד סניף דואר בראש העין באיומי אקדח, גז מדמיע וסכין. העובדים התנגדו וצעקו, והחשודים נמלטו מהמקום עם שלל של אפס שקלים. צפו בתיעוד.
שני החשודים, תושבי כפר קאסם, הגיעו ב-11 באפריל לסניף ברחוב המלאכה בראש העין, כשהם עוטים קפוצ'ונים ומסכות. מתיעוד מצלמות האבטחה עולה כי כבר בכניסה אחד מהם שלף אקדח והחל לאיים על העובדים.
3 צפייה בגלריה
תיעוד השוד
תיעוד השוד
נכנס עם האקדח
(צילום: דוברות המשטרה )
3 צפייה בגלריה
תיעוד השוד
תיעוד השוד
קופץ מעל הדלפק
(צילום: דוברות המשטרה )
3 צפייה בגלריה
תיעוד השוד
תיעוד השוד
מחפש כסף, ליד העובדים ההמומים
(צילום: דוברות המשטרה )
הוא קפץ מעל הדלפק כשבידו שקית גדולה, על מנת למלא אותה בשלל. החשוד בדק מגירת כסף שלרוע מזלו ככל הנראה הייתה ריקה. הנוכחים במקום פתחו בצעקות ועובדים נאבקו עם החשודים שנבהלו, יצאו החוצה, עלו על האופנוע ונמלטו מהמקום.
דיווח על השוד הגיע לשוטרי תחנת משטרת כפר קאסם אשר הגיעו למקום ופתחו בסריקות. במהלך אותן סריקות הם הבחינו באופנוע נמלט ועליו שני החשודים העונים לתיאור שנמסר להם.
לאחר מרדף הצליחו השוטרים לעצור את אחד החשודים, בן 22. החשוד השני, בן 21, נעצר יום לאחר ניסיון השוד. בבית המשפט המחוזי בלוד יוגש היום נגד השניים כתב אישום ובקשה למעצרם עד תום ההליכים.
סנגורו של אחד החשודים עו״ד ווליד כבוב מסר בתגובה: "החשד הראשוני, כפי שעלה בהליך המעצר, נעלם כלא היה וכתב האישום שהוגש היום הצטמצם ולוקה בחסר כפי שיוכח בניהול ההליך".