מאז היבחרו של יצחק הרצוג לתפקיד הנשיא ה-11 של ישראל, הוא קיבל ברכות ואיחולי הצלחה מעשרות מנהיגים מרחבי העולם, בין היתר מנשיא ארה"ב ג'ו ביידן וסגניתו קמלה האריס, נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל, נשיא צרפת עמנואל מקרון (שגם שלח להרצוג סמס אישי), נשיא גרמניה פרנק ואלטר שטיינמאייר, שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב, שר החוץ הגרמני הייקו מאס ומנהיגים רבים נוספים.

בימים האחרונים הגיעו ברכות ממזרח מנשיא הרפובליקה העממית של סין, שי ג'ינפינג, וגם מהידידות החדשות של מדינת ישראל שעמן נחתמו בשנה האחרונה הסכמי השלום והנורמליזציה - ממלכת בחריין ואיחוד האמירויות.
נשיא סין שי כתב להרצוג: "בשם הממשלה ואזרחיה בסין וכן בשמי האישי אני מבקש למסור לך את ברכותי הכנות לרגל בחירתך לנשיא מדינת ישראל. בשנים האחרונות היינו עדים ליחסים הדוקים במישורים שונים ולשיתוף פעולה הולך וגובר בין סין לישראל. אני מייחס חשיבות רבה ליחסים הבילטראליים בין סין וישראל ואני מוכן לעבוד איתך לחיזוק ההדדי של יחסי האמון המדיניים, להעמקת שיתוף הפעולה הרוחבי לתועלת הדדית, להעלות לגבהים חדשים את יזמת השותפות המקיפה סין-ישראל בחדשנות, ולהשיג תועלת לשני הצדדים".
מלך בחריין, חמד בן עיסא אל-חליפה, כתב להרצוג באיגרת: "אני מאחל לך את כל ההצלחה והגשמת משימותיך והמשך ההתקדמות של מדינתכם הידידותית בכל השלבים. אני רוצה להביע את גאוותי על יחסי הידידות בין ממלכת בחריין ומדינת ישראל ומדגיש את רצוננו ושאיפתנו לעבודה משותפת ורציפה כדי להמשיך באפיקי שיתוף הפעולה המועיל לכיוון אופקים ברוכים ולחיזוק הביטחון, השקט והיציבות באזור כדי להשיג שגשוג למדינות ועמי האזור".
מאיחוד האמירויות הגיעו שלוש איגרות בשם צמרת הממשל: אחת מנשיא איחוד האמירויות חליפה בן זאיד א-נהיאן; השנייה מיורש העצר מוחמד בן זאיד א-נהיאן והשלישית מראש הממשלה מוחמד בן ראשד אל-מחתום, שבה נכתב: "אני מתכבד להביע את מלוא הכבוד ואת הברכות הטובות ביותר לרגל בחירתך לנשיא מדינת ישראל, ומאחל בריאות ואושר ולממשלת העם הישראלי הידיד קדמה ושגשוג".
2 צפייה בגלריה
איגרת הברכה של מלך בחריין להרצוג
איגרת הברכה של מלך בחריין להרצוג
איגרת הברכה של מלך בחריין להרצוג
2 צפייה בגלריה
איגרת הברכה של מקרון
איגרת הברכה של מקרון
הודעת הברכה של מקרון
נשיא צרפת, עמנואל מקרון שלח סמס להרצוג: "אדוני הנשיא, יצחק היקר, לעונג רב הוא לי לשלוח לך את ברכותי החמות ביותר לרגל בחירתך לנשיא מדינת ישראל. צרפת וישראל הן בעלות ברית, המאוחדות בידידות, בערכים משותפים, בהיסטוריה ובמחויבות משותפת להתמודד עם אתגרי זמננו. אני מקווה לפגוש אותך בעתיד הקרוב ואני מאחל לך את מירב ההצלחה במשימתך רמת המעלה בשירותה של ארצך. בידידות. עמנואל מקרון".