אירוע דקירות בבית: אישה וגבר כבני 30 נפצעו הערב (שישי) באורח קשה באירוע דקירות בשכונת רמת בית הכרם בירושלים. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו אותם לבית החולים שערי צדק בעיר יחד עם אישה נוספת, כבת 45, שנפצעה באורח קל. איתם פונתה גם תינוקת כבת שמונה חודשים, שלא נפצעה. הדוקר, קרוב משפחתם, נעצר לאחר מאבק עם השוטרים שהוזעקו למקום ונדרשו לפרוץ לדירה.

לדוקר ככל הנראה עבר של בעיות נפשיות, ובמשטרה מסרו כי הדבר נבדק במסגרת החקירה שנפתחה. הדיווח על האירוע התקבל במרחב ירושלים של מד"א סמוך לשעה 19:45. הפרמדיק ליאור לוי ממד"א אמר כי "כשהגענו למקום ראינו את הגבר והאישה יושבים בסמוך לכיכר ברחוב כשהם בהכרה וסובלים מפציעות בפלג גופם העליון, ופעוטה שבכתה והייתה על הידיים. מיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים וחבישות, הכנסנו אותם לאמבולנסים ופינינו אותם בדחיפות לבית החולים הסמוך כשמצבם קשה".
2 צפייה בגלריה
אירוע בירושלים
אירוע בירושלים
זירת האירוע בירושלים
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
לוי ציין כי "בדקנו גם את הפעוטה שהייתה איתם, שלא נפגעה ולא נזקקה לטיפול רפואי. בהמשך ביצענו סריקות באזור ואיתרנו אישה כבת 45 שסבלה מפציעה קלה, חבשנו אותה ופינינו אותה במצב קל לבית החולים".
במקביל, גבר כבן 36 נורה ונפצע קשה בקלנסווה. חובשים ופרמדיקים של מד"א טיפלו בו בזירה ופינו אותו לבית החולים מאיר בכפר סבא.
חסן שעלאן השתתף בהכנת הכתבה