שני הרוגים ושלושה פצועים, בשלוש תאונות שבהן היו מעורבים כלים דו-גלגליים: צעיר בשנות ה-20 לחייו נהרג אמש (יום ו') בהתנגשות האופנוע שעליו רכב לבין כלי רכב, בקטע בכביש 805 בין דיר חנא לעראבה שבגליל התחתון. בתל אביב נהרגה הלילה אישה בשנות ה-30 לחייה, ככל הנראה אזרחית זרה, שרכבה על אופניים חשמליים ונפגעה ממונית ברחוב הרכבת פינת סלומון.
2 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
זירת התאונה בתל אביב, הלילה
(צילום: יששכר ויס, תיעוד מבצעי מד"א)
2 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
(צילום: יששכר ויס, תיעוד מבצעי מד"א)
חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירת התאונה בגליל התחתון קבעו את מותו של אחד הרוכבים. רוכב אחר, גם הוא בשנות ה-20 לחייו, נפצע קשה ופונה לבית חולים פוריה שליד טבריה. נהג הרכב הפרטי, גבר כבן 40 פונה לבית החולים במצב קל. המשטרה מסרה כי כוחותיה הרחיקו סקרנים מזירת התאונה, ופתחו בחקירה לבירור נסיבותיה.
בתאונה בתל אביב ברחוב הרכבת פינת סלומון נפצע גם גבר בשנות ה-30 לחייו באורח בינוני. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו אותו לבית החולים איכילוב בעיר.
פרמדיק מד"א תומר גוסמן וחובש מד"א יוסף נהון, שהגיעו לזירת התאונה בתל אביב, סיפרו: "היינו בסמוך למקום ואנשים צעקו לנו להגיע לצומת. ראינו על הכביש מונית ובמרחק 20 מטר אופניים חשמליים מעוכים. בסמוך למונית שכבה אישה בשנות השלושים לחייה, מחוסרת הכרה עם חבלה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום. גבר בשנות השלושים לחייו שכב במרכז הצומת, הוא היה בהכרה מלאה וסבל מחבלת ראש, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו בינוני ויציב".
במקביל, רוכב אופנוע בשנות ה-50 לחייו החליק בכביש 531 סמוך למחלף סוקולוב שבין כפר סבא להוד השרון. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו במצב קשה לבית החולים בילינסון. הוא מורדם ומונשם וסובל מחבלת ראש.
פורסם לראשונה: 22:21, 18.06.21