סרטון מזעזע שהופץ בפייסבוק הוביל למעצרו של אדם שתיעד עצמו כשהוא מכה באכזריות את כלבו: בסרטון נראה חשוד מצליף בכלב בחגורה פעם אחר פעם, קושר אותו באכזריות רבה, מכה בו וממשיך בהתעללות על אף היללות הנוגעות ללב של הכלב. המשטרה עצרה את החשוד והבריחה אותו בעזרת חבל מצדו האחורי של הבניין אל הניידת, כדי שההמון הזועם שהגיע למקום לא יפגע בו.
זמן קצר לאחר שהסרטון הופץ אמש (יום ג') בפייסבוק, הגיעו למקום כוכבי הרשת מישל טרוני ודניס צ'רקוב שנכנסו לביתו של המתעלל, בן 35, ודרשו ממנו את הכלב. הם התעמתו איתו בפתח הדירה וסירבו לשחררו, עד שכוחות המשטרה הגיעו למקום.




4 צפייה בגלריה
(ההתעללות בכלב )
צוותי השיטור העירוני של המשטרה ושל עיריית בת ים הגיעו בהמשך לרחוב הראשונים בעיר, ביחד עם כ-200 איש שדרשו לפעול במהירות נגד אותו אדם. המשטרה עצרה את האיש, והצוותים העבירו את הכלב מביתו של הבעלים שהתעלל בו. השוטרים מנעו מהאזרחים שהגיעו למקום לפגוע בבעל הכלב, מגזע האסקי מעורב.
גם ראש העיר בת ים צביקה ברוט הגיע למקום. "נדהמתי לראות את הסרטונים המזעזעים שהופצו ברשת, ואני משבח את השיטור העירוני על עבודה מקצועית וטובה", אמר ברוט. "יחד עם המשטרה נעשה את כל המאמצים על מנת למצות עימו את הדין על המעשה החמור".
4 צפייה בגלריה
הכלב בו התעלל תושב בת ים
הכלב בו התעלל תושב בת ים
הכלב הועבר להמשך טיפול במקום מוגן
(צילום: משרד החקלאות )
4 צפייה בגלריה
ברוט מתחת לביתו של המתעלל בכלבו
ברוט מתחת לביתו של המתעלל בכלבו
ראש העיר ברוט מתחת לביתו של המתעלל בכלב
חברת מועצת בת ים קטי פיאסצקי אמרה: "אלו מראות מזעזעים שקורעים את הנשמה. מאות תושבי בת ים מפגינים וזועקים את כאבו של הכלב שחולץ ושל עוד אלפי בעלי חיים שעוברים התעללות. הגיע הזמן שהרשויות יתחילו לקחת אחריות. גם בממשלה וגם בעיריית בת ים".
ממשרד החקלאות נמסר: "בעקבות דיווח שהתקבל במוקד משרד החקלאות באמצעות אגודת צער בעלי חיים על אודות חשד להתעללות קשה בכלב האסקי מעורב, מפקחי משרד החקלאות בשיתוף משטרת ישראל הגיעו למקום והחרימו את הכלב. הכלב הועבר להמשך טיפול במתקן המוגן של משרד החקלאות".
פורסם לראשונה: 23:53, 06.10.20