1 צפייה בגלריה
שלושה עצורים בחשד לרצח כפול, אחת מהם ישראלית- אורית אוגד
שלושה עצורים בחשד לרצח כפול, אחת מהם ישראלית- אורית אוגד
כולם היו שותפים עסקיים של בני הזוג. העצורים בחשד לרצח הכפול
אורית אוגד, ישראלית בת 32 ממושב רמות שבצפון, נעצרה בחשד למעורבות ברצח כפול שהתרחש בסוף השנה שעברה בקליפורניה שבארצות הברית. יחד איתה נעצרו גם ברדלי קוהורסט וקורי ספרלוק. לפי התקשורת בארה"ב, כל השלושה מתגוררים במיזולה שבמונטנה. הקונסוליה הישראלית בסן פרנסיסקו נמצאת בקשר עם אוגד, ובשלב זה משרד החוץ לא מסר פרטים נוספים.
באתר abc7 נכתב כי במהלך מעצרה של אוגד, שנעצרה יחד עם ספרלוק, גילו החוקרים אקדחים ורובים חצי-אוטומטיים, תחמושת וכסף מזומן.
לפי החשד, אוגד מעורבת ברצח בני הזוג וויליאם ויסניה לארסן, שגופותיהם אותרו ב-9 בנובמבר 2020 כעשרה קילומטרים צפונית לברידג'פורט שבמחוז מונו בקליפורניה. את גופותיהם של השניים מצא נהג במפלסת שלג. משרד השריף של מחוז מונו מסר כי חקירת הרצח הכפול הובילה לחשד שבני הזוג נרצחו על רקע עסקי. המשרד הוסיף כי כל שלושת העצורים היו בעבר שותפים עסקיים של בני הזוג, ולפי החשד הם אחראים למותם. עם זאת, המניע לרצח לא נחשף.
קוהורסט נעצר בפיניקס שבאריזונה ב-22 במרץ, ואילו אוגד וספרלוק נעצרו במיזולה ב-25 במרץ. כל השלושה נמצאים במעצר וממתינים להסגרתם למחוז מונו. משרד השריף הוסיף כי "החקירה התבררה כמורכבת, ונדרשנו להסתייע בשותפים מקומיים, ממלכתיים ופדרליים. כל חברי לשכת השריף של מחוז מונו לקחו חלק בפתרון הפשע הזה. חוקרינו פעלו ללא לאות כדי להביא לצדק למשפחותיהם של בני הזוג לארסן".
בעקבות המעצר פרסמה מזכירות מושב רמות הודעה לתושבים, שבה נאמר כי המושב עוטף את בני המשפחה "בכל הכלים שברשותנו". בהודעה הוזכר כי מדובר בחשדות בלבד וכי הפרטים עדיין אינן ברורים. חברי המושב התבקשו שלא לדבר עם כלי התקשורת.