בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (חמישי) בחמישה ימים את מעצרו של האדריכל שנעצר בחשד שייבא חומר מסוג GHB, המכונה גם "סם אונס", בחבילה שהזמין.
אתמול פורסם לראשונה ב-ynet כי האיש נעצר בחשד שייבא 6 ק"ג "סם אונס" בחבילה שהזמין מחו"ל. החשד התעורר לאחר שאנשי המכס בנתב"ג דיווחו על חבילה כבדה וחשודה שהגיעה לישראל, וככל הנראה יועדה לעבריינים שניסו להבריח סמים. במסגרת חקירה סמויה שניהלה תחנת לב תל אביב עלה כי החבילה הכילה את החומר, הידוע גם כסם אונס שגורם לקהות חושים ואף לאיבוד הכרה.
2 צפייה בגלריה
 אדריכל צמרת נעצר על ידי המשטרה בחשד ליבוא 6 ק"ג של סם אונס
 אדריכל צמרת נעצר על ידי המשטרה בחשד ליבוא 6 ק"ג של סם אונס
החומר שנתפס
(צילום: דוברות המשטרה)
בבדיקה של צוות חקירה מיוחד במרחב ירקון עלה כי מי שהזמין לכאורה את החבילה הוא אותו אדריכל, המתגורר בתל אביב. בלש מטעם היחידה הגיע אתמול לביתו של החשוד כשהוא מתחזה לשליח של אחת מחברות השילוח הגדולות. טרם הגעתו, הודיע לו שבכוונתו למסור לו את החבילה.
האדריכל אמר כי הוא נמצא במתחם "דיזיין סנטר" בבני ברק, וביקש מהשליח שלא להיכנס, אלא להשאיר את החבילה בתא המטען של רכב האאודי היוקרתי שלו. הבלש נשמע להוראותיו, ולאחר שהחתים את החשוד על מסמכים וקיבל תשלום - שלף את תעודת השוטר והודיע לו על מעצרו.
2 צפייה בגלריה
עו"ד יעקב סבג
עו"ד יעקב סבג
עו"ד יעקב סבג
עו"ד יעקב סבג, המייצג את האדריכל, מסר: "מרשי מכחיש את החשדות המיוחסים לו. כבר בראשית החקירה שיתף פעולה עם החוקרים ונתן את כל המידע שיש ברשותו. מדובר באדם נורמטיבי, ללא עבר פלילי, שהחשדות דנן בהכרח פוגעים בשמו הטוב. בית המשפט קיבל באופן חלקי את טענותינו והאריך את מעצרו לצורכי חקירה ב-5 ימים בלבד".
עדכון: ביוני 2021 הודיעה הפרקליטות על גניזת התיק מבלי להגיש כתב אישום.