1 צפייה בגלריה
רותם מזרחי
רותם מזרחי
רותם מזרחי
שלוש נשים נוספות נפלו קורבן למעשיו של עוקץ הנשים הסדרתי. כך עולה מכתב אישום שהוגש היום (ד') נגד רותם מזרחי מקריית מוצקין בגין שורת עבירות של קבלת דבר במרמה וגניבה.
לפי כתב האישום, שהגישה עו"ד שרון הר ציון מפרקליטות מחוז תל אביב לבית משפט השלום בעיר, מזרחי נהג לקבל דברים במרמה מנשים שונות באמצעות הצגת מצגי כזב. בין היתר, נהג לשקר בנוגע לשמו, עברו, עיסוקו, מקום מגוריו ועוד.
במהלך 2019, הנאשם גר ברחוב ולא עבד. לצורך מציאת מקום מגורים, הוא יצר קשר עם המתלוננת, גרושה ואם לשתי בנות קטינות, באמצעות אפליקציית ההיכרויות "קיופיד". מזרחי הציג עצמו בפניה בשם "רותם ברסלר", וטען בפניה בין היתר כי הוא גר בתל אביב, עובד ביחידה לאבטחת אישים ובעברו היה קצין ביחידת המסתערבים.
לנוכח מצגי השווא, אפשרה המתלוננת למזרחי להתגורר בביתה יחד עם בנותיה הקטינות. בזמן המגורים המשותפים גנב הנאשם מביתה מיני אייפד וסכומי כסף שונים, בין היתר, כ-800 שקל מקופות החיסכון של בנותיה הקטינות.
כמה חודשים לאחר מכן יצר הנאשם בפייסבוק קשר עם מתלוננת אחרת במטרה ליצור עמה מערכת יחסים אינטימית. גם הפעם שיקר בנוגע לשמו, עברו ועיסוקו. הפעם הציג עצמו בשם "רותם גרטלר" וטען, בין היתר, כי הוא מתגורר בחיפה, עובד בחברת ייעוץ לאבטחה ובעברו שירת ביחידה מובחרת בצה"ל וכן עבד ב"מוסד".
גם הפעם, בשל מצגי השווא, אפשרה לו המתלוננת להתגורר בביתה במשך כמה ימים עד אשר התגלתה בפניה האמת על אודות הנאשם מפרסומים שונים באינטרנט.

המתלוננת הכירה למזרחי את משפחתה

לאחר פרק זמן קצר, יצר הנאשם קשר בפייסבוק עם המתלוננת השלישית במטרה ליצור מערכת יחסים רומנטית. מזרחי שוב הציג עצמו בשם "רותם גרטלר", פרמדיק במקצועו, בעל דירה בחיפה, אשר שירת בעברו בסיירת מטכ"ל ולומד כיום ללימודי תואר שני.
בין השניים התפתחה מערכת יחסים רומנטית ואינטימית שנמשכה כחודש, עד אשר התגלתה האמת בנוגע לנאשם מפרסומים שונים באינטרנט. במהלך מערכת היחסים בין השניים הכירה לו המתלוננת את משפחתה ואת חבריה ואפשרה לו להתגורר בדירתה.
מזרחי הוא כאמור נוכל סדרתי. ב-2017 גזר עליו בית משפט השלום בבאר שבע 37 חודשי מאסר לאחר שהורשע בהסדר טיעון בקבלת דבר במרמה וגניבה. מזרחי התחזה אז לקצין בשייטת, יצר קשר אינטימי עם נשים והשתמש בקשר זה כדי לגנוב מהן כסף ודברים נוספים.
בתוכנית התחקירים של חיים אתגר "האיש בעל 100 הפרצופים" פורסם החודש תחקיר על מזרחי, שבו נטען כי הוא הונה לכאורה נשים רבות לאורך שני עשורים.