3 צפייה בגלריה
ילד בן 5 נדרס למוות באשקלון
ילד בן 5 נדרס למוות באשקלון
דוד בן ה-9 רכב על אופניו ונדרס למוות על ידי משאית
(צילום: גדי קבלו)
דוד אוחיון הוא הילד בן ה-9 שנדרס למוות על ידי משאית היום בצהריים (שני) בעת שרכב על אופניו סמוך לביתו שבאשקלון. האופניים נמצאו ליד הילד, שמותו נקבע במקום. המשטרה עדכנה כי הנהג נמלט - ולאחר שהציבה מחסומים בעיר וביצעה סריקות ציינה כי עצרה את תושב העיר, גבר בשנות ה-60 לחייו, החשוד בעבירה של המתה בקלות דעת והפקרה.
החשוד, שחזר לזירה כשעה וחצי לאחר התאונה, נלקח לחקירה באגף התנועה של מרחב לכיש שם טען כי לא ניסה להימלט: "לא ראיתי שדרסתי את הילד והמשכתי כרגיל בעבודה. לא ברחתי". מחר בבוקר הוא יובא לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרו.

3 צפייה בגלריה
ילד בן 5 נדרס למוות באשקלון
ילד בן 5 נדרס למוות באשקלון
המשאית חזרה לזירה כשעה וחצי לאחר התאונה. "לא ראיתי שדרסתי אותו", טוען הנהג
(צילום: רועי עידן )
אחד האחים של החשוד טען כי "הילד קפץ לו לגלגלים. אין מצב שהוא ראה אותו. אין סיכוי שאח שלי יברח מהמקום". לדבריו, "הוא נהג מקצועי ואף פעם לא הסתבך עם החוק. הוא שבור מהמקרה הזה. כולנו". אח אחר של הנהג החשוד נהרג בתאונת פגע וברח לפני שנתיים בדיוק.
רפי אוחיון, בן דודו של דוד בן ה-9 אמר: "אנחנו לא מעכלים את גודל האסון, לא מאמינים שאנחנו צריכים להביא לקבורה את דוד. הוא יצא לרכב יחד עם אחיו, רפאל בן ה-7. הם לא יצאו הרבה מהבית בגלל הקורונה. זה היה הבילוי היחידי שלהם, קצת להתאוורר. יצאו לסיבוב אופניים מאה מטר מהבית. אנחנו לא יודעים מה קרה, מחכים לתשובות מהמשטרה".
הוריו של הילד, הרב יובל אוחיון ורחל אוחיון, הגיעו לזירת התאונה ברחוב זבולון בעיר זמן קצר לאחר אירוע הדריסה והתעלפו. בן ה-9 רכב על האופניים יחד עם אחיו הקטן בן ה-7, שרכב לצידו. להורים שמונה ילדים - ארבעה בנים וארבע בנות.
3 צפייה בגלריה
ילד בן 5 נדרס למוות באשקלון
ילד בן 5 נדרס למוות באשקלון
החקירה נמשכת. המשטרה באשקלון
(צילום: רועי עידן )
ירון, שמול ביתו נדרס הילד אמר: "הם היו פה חבורה של ילדים ונסעו יחד, אני הייתי בבית. יצאתי החוצה וראיתי את המשאית נוסעת. אחד השכנים רץ לעזור לו וקראנו לאמבולנס. הילדים היו מבוהלים. קפאו במקום ונתנו להם מים".
עד ראייה במקום סיפר כי הילד מתגורר סמוך למקום התאונה. "הוא רכב על השביל והמשאית הגיעה מאחור ופגעה בו", טען. לדבריו, לא ברור אם הילד ירד לכביש או שהמשאית, שהגיעה מכיוון בית העלמין בעיר, עלתה עם גלגל על המדרכה.