בן 26 מתל אביב נאשם באיומים על ראש הממשלה בנימין נתניהו ומשפחתו, וכן על שוטרים ובני משפחתם, בציוצים שפרסם בטוויטר. יחידת הסייבר של להב 433 הגישה כתב אישום נגד הצעיר, תחת הסעיפים איומים ברצח ופגיעה מינית בראש הממשלה ובמשפחתו, בשרים, בשוטרים ובבני משפחתם.
הצעיר נעצר ביום שישי האחרון לאחר שלפי המשטרה פרסם 16 איומים קשים באמצעות שני חשבונות שפתח ברשת החברתית, ובמסגרת תגובות לציוצים של אנשי ציבור וגולשים אחרים.
3 צפייה בגלריה
איומים בנימין נתניהו ציוץ טוויטר כתב אישום
איומים בנימין נתניהו ציוץ טוויטר כתב אישום
אחד הציוצים שפרסם
"אני מגיע להפגנות בבלפור שוטר שוטר אני רוצה לראות שם מרים יד", כתב הנאשם ב-21 בספטמבר. "ייתפס במצלמה, לא נלך למח"ש כי אנחנו לא מלשינים כמוכם יהומואים, אבל נלך לו לבית שהוא בזמן ההפגנה נ***ן את אישתו והילדים ונצלם את זה גם, ואז נשלח לו לפאלפון" (הטעויות במקור).
ב-18 באוקטובר פרסם הצעיר ציוץ נוסף שבו כתב "נתניהו ישכול גם את בניו ואישתו, או שישכלו אותו וכל תומכיו ימותו כמו היהודים בשואה ינאצים צריך לרצוח אותכם ואני מסית לאלימות ולרצח כל בן ז**ה מושחת כמו ביבי, מירי רגב ומיקי זוהר, אתם ניאו נאצים פלסטינים מסריחים צריך ל***ן אותכם, נגיע אליכם אישית או שתתפטרו". במשטרה ציינו כי פרסומיו הוסרו מהרשת.