כנופייה של ארבעה גנבים נתפסה במילאנו, וחבריה חשודים בפריצות לבתים של סלבריטאים - שאחריהם עקבו באינסטגרם. חברי הכנופייה קיבלו את הכינוי "הגנבים האקרובטים", מכיוון שנהגו לטפס על קירות הבניינים שבהם גרו אותם ידוענים.
בין קורבנות הפריצות היו כדורגלן אינטר אשרף חכימי, מגישת הטלוויזיה דילטה לאוטה ואושיית הרשת אלאונורה אינקרדונה. באמצעות האינסטגרם הגנבים גילו היכן הידוענים גרים ומתי הם לא נמצאים בבית. החבורה בחנה היטב את התמונות שעלו לרשת החברתית עד שידעה פרטים רבים על הבתים של הקורבנות - כולל סוג החלונות שדרכם פרצו לדירות.
1 צפייה בגלריה
דילטה לאוטה ו אשרף חכימי
דילטה לאוטה ו אשרף חכימי
דילטה לאוטה ואשרף חכימי
(צילום: AP)
הסלבריטאים גרו בשכונות יוקרה במילאנו, ולפי הגרדיאן ארבעת הגנבים היו מתלבשים בהתאם כדי לא לעורר חשד. מצלמת אבטחה תיעדה את אחת הפריצות: בתיעוד נראה אחד הגנבים מטפס על קירות הבניין, ונכנס לדירה מהחלון בקומה הראשונה. לאחר מכן פתח את דלת הכניסה לבית והכניס שני גנבים אחרים, כשהגנב השלישי ממתין לחבורה מחוץ לבניין. הגנבים הכניסו פריטים יקרי ערך למזוודה שהייתה בבית ונמלטו מהמקום.
המשטרה במילאנו אמרה שסדרת הפריצות של הגנבים, בני 17 עד 44, החלה ביוני אשתקד. באותה פריצה נגנבו מביתה של מגישת הטלוויזיה דילטה לאוטה פריטים יקרי ערך בשווי כולל של 150,000 אירו - כולל תכשיטים, תיקי מעצבים ושעוני רולקס.