3 צפייה בגלריה
זירת האירוע
זירת האירוע
זירת הדקירה באשקלון
(צילום: בראל אפרים )
נער בן 13 נעצר הבוקר (שישי) בחשד לדקירת הנער בן ה-15 הלילה באשקלון ופציעתו באורח אנוש במהלך קטטה. הוא יובא היום להארכת מעצר. מוקדם יותר היום הגיע אחד העדים לשחזר את שאירע בזירה. לפי החשד, הקטטה החלה בעקבות ויכוח בין נערים מאשקלון ומיבנה - כמה מהם בני 14-13.

3 צפייה בגלריה
אלכוהול בפח האשפה
אלכוהול בפח האשפה
אלכוהול בפח האשפה, סמוך לזירת הדקירה
(צילום: בראל אפרים )
3 צפייה בגלריה
זירת האירוע
זירת האירוע
אחד העדים משחזר את שאירע
(צילום: בראל אפרים )
החשוד, תושב אשקלון, נמלט מהמשטרה לאחר הדקירה ונתפס כמה שעות אחרי הקטטה. לפי המשטרה, "החל משעות הלילה ערכו שוטרים פעולות חקירה נרחבות שכללו איסוף ראיות וממצאים בזירה וגביית עדויות, שהובילו לאיתור זהותו של חשוד באירוע הדקירה, קטין כבן 13 וחצי מאשקלון, והוא נעצר לפני זמן קצר".
המשטרה הגדירה את הדקירה "אירוע חמור", ומסרה כי בשעות הבוקר קיים מפקד מרחב לכיש, ניצב-משנה ברק מרדכי, הערכת מצב מיוחד. בסיום הערכת המצב הוחלט להטיל את החקירה על היחידה המרכזית של מרחב לכיש.
האירוע התרחש ברחוב יעקב גרופר בעיר. אחד העדים הובא בליווי שוטרים למקום בניסיון לשחזר את שאירע. חוקרים מצאו במקום בקבוקי אלכוהול ריקים והחשד הוא שחלק מהמעורבים בקטטה היו שיכורים.
הדיווח למוקד 101 של מד"א במרחב לכיש התקבל בשעה 02:12, וחובשים ופרמדיקים שהגיעו למקום פינו את הנער לבית החולים ברזילי כשמצבו לא יציב והוא מורדם ומונשם. מבית החולים ברזילי נמסר הבוקר כי הנער הגיע אל חדר הטראומה כשהוא מחוסר הכרה במצב אנוש והועבר לחדר ניתוח.
פרמדיק מד"א ניסים קרליקר שהגיע לזירת האירוע, סיפר: "ראינו על המדרכה נער כבן 15 מחוסר הכרה. הוא סבל מפציעות חודרות והענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, שכלל עצירת דימומים, הרדמה והנשמה ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים שנמצא בסמוך, כשמצבו קשה מאוד".