3 צפייה בגלריה
זירת התאונה בירושלים
זירת התאונה בירושלים
זירת התאונה בירושלים
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א )
הולכת רגל כבת 85 נהרגה היום (רביעי) אחר הצהריים מפגיעת רכב ברחוב משה רחמילביץ' בירושלים. חובשים ופרמדיקים קבעו את מותה במקום וטיפלו בנהג הרכב, כבן 40, שחולץ מרכבו במצב בינוני ופונה לבית החולים. בוחני תאונות דרכים של המשטרה פתחו בחקירת נסיבות התאונה.
הדיווח על התאונה התקבל בשעה 16:10 במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים. פראמדיק מד"א נדב טייב סיפר: "הולכת הרגל שכבה על הכביש סמוך לרכב ממנו נפגעה ולשני רכבים שחנו בצד הדרך ונפגעו גם כן. היא הייתה מחוסרת הכרה וסבלה מחבלת ראש קשה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה. נהג הרכב שנלכד ברכבו חולץ ע"י לוחמי האש ולאחר טיפול רפואי ראשוני בשטח הוא פונה לבית החולים במצב יציב".
אריאל בן דוד, חובש באיחוד הצלה סיפר: "כשהגענו למקום נתקלנו בהולכת רגל שסובלת מפגיעה רב-מערכתית לאחר שנפגעה מרכב. למרבה הצער נקבע מותה בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה".
3 צפייה בגלריה
זירת התאונה בעפולה
זירת התאונה בעפולה
זירת התאונה בעפולה
(צילום: דוברות איחוד הצלה )
בעפולה נפצע היום קשה רוכב אופנוע בן 40 בתאונה בין אופנוע לרכב בשדרות יצחק רבין בעיר. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול ופינו אותו לבית החולים העמק בעיר. הוא סובל מחבלת ראש ומצבו קשה ולא יציב.
מארק סלושני, חובש בכיר במד"א במרחב גלבוע, סיפר: "הפצוע שכב על הכביש כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מחבלת ראש. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל קיבועים ומתן תרופות, הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו במצב קשה לבית החולים".
3 צפייה בגלריה
איתמר הילמן ההרוג בתאונת הדרכים ברחוב יפו בירושלים
איתמר הילמן ההרוג בתאונת הדרכים ברחוב יפו בירושלים
איתמר הילמן, רוכב האופנוע שנהרג בתאונה ברחוב יפו בירושלים
אמש נהרג רוכב האופנוע איתמר הילמן, בן 20 מפתח תקווה, לאחר שהתנגש בהולך רגל ברחוב יפו בירושלים ואיבד שליטה. הוא הובהל לבית החולים שערי צדק בעיר תוך ביצוע פעולות החייאה אך מותו נקבע בבית החולים. בתאונה נפצע בינוני הולך הרגל, גבר בן 47.
זק''א מסר כי ההרוג הוא בנו של מתנדב בארגון: "המפקדים והמתנדבים משתתפים באבלו הכבד של המתנדב היקר שלמה הילמן מצוות 410, בפטירתו הטרגית של בנו איתמר ז"'ל בתאונה. במעשיך הגדולים תנוחם ולא תדע עוד צער".