הורים תקפו היום (חמישי) גננת בגן בנתניה לאחר שחשדו בה כי היא התעללה בילדיהם. כך עולה מתיעוד המקרה החריג, שהתרחש בגן ילדים של רשת מעונות "אמונה".
לאחר שכמה הורים חשדו בגננת כי היא מכה את הפעוטות, הם הגיעו היום להתעמת איתה. במהלך העימות הצליחה הגננת להסתתר באחד החדרים בגן, אך ההורים ניסו בכוח לפתוח את דלת החדר.
2 צפייה בגלריה
מספר הורים לקחו את החוק לידיהם והיכו גננת עת שנתפסה מכה תינוקות וילדים במעון בעיר
מספר הורים לקחו את החוק לידיהם והיכו גננת עת שנתפסה מכה תינוקות וילדים במעון בעיר
מתוך תיעוד התקרית
בשלב מסוים הגננת יצאה מהחדר ורצה לחדר סמוך, תוך כדי שההורים רודפים אחריה ונבלמים במחסום בכניסה לחדר השני. עובדות בגן חסמו את דרכן ומנעו מהן להיכנס לחדר שבו הסתתרה הגננת. בתיעוד נראית אחת האימהות רודפת אחרי הגגנת כאשר היא עם פעוטה על הידיים. במהלך התקרית הטיחו ההורים בגננת: "מה עשית לילדים שלנו? זונה, שרמוטה".
על פי דוד של אחד מהילדים, שלטענת הוריו הוכה בגן, האלימות בוצעה על ידי שתי עובדות במקום. לדבריו, הן אמרו שמנהלת הגן ידעה מכל מה שקרה. "הילד במשך כמה ימים חוזר עצבני, בוכה, מרביץ", הוא מספר, "האמא החליטה שהיא שמה עליו מכשיר הקלטה ושולחת אותו לגן. יש הקלטות ששומעים את הכול - שהיא מרביצה לו, שהיא אומרת לו 'עכשיו אתה לא אוכל, אתה בעונש. אין אוכל. כולם הולכים לאכול, אתה לא אוכל'. הילד בן שנתיים וחצי". ההקלטות פורסמו היום ברשתות החברתיות.

"היא מרביצה וצובטת אותו", הוא ממשיך, "הילד אומר הכל. מה היא עשתה לו, מושכת לו בשיער ומכאיבה לו. הילד מסביר הכל. זה כבר לא אמיתי. אתה יכול לראות בסרטונים שהאמא בכתה. גם שהיא מרביצה היא בוכה. מה זה? ילד בן שנתיים וחצי, לא יכול לעשות כלום, הוא בקושי מדבר. עכשיו האמא בחקירה במקום שהגננות יהיו בחקירה".
"שתי העובדות הגיעו היום בבוקר", הוא אומר, "אחת מהן כנראה ראתה פרסום בפייסבוק וברחה והשנייה נשארה במקום".
מהגן נמסר כי האירוע נמצא בחקירת המשטרה. המשטרה עדכנה כי הוזעקה ניידת למקום אך טרם הוגשה תלונה.