מוסיף להיות קשה מצבו של תושב חיפה בן 70, שעל פי החשד נדחף הבוקר (רביעי) אל מתחת לגלגלי המטרונית ברחוב הרצל בעיר. החשוד במעשה, בשנות ה-20 לחייו, עצור ומכחיש את המיוחס לו. מחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.
המקרה התרחש סמוך לשעה 8:00 בנתיב מטרונית מספר 3 בשכונת הדר. על פי החשד, הקורבן ירד מהמטרונית כאשר החשוד, רוכב על אופניים חסם את דרכו. בין השניים התפתח דין ודברים והחשוד פינה את הדרך, אולם חזר לאחור ודחף את האדם המבוגר. הוא נפל לכביש, והמטרונית שהחלה לנסוע עלתה על פלג גופו התחתון.
2 צפייה בגלריה
אירוע הדריסה בחיפה
אירוע הדריסה בחיפה
מקום התקרית בחיפה
(צילום: איחוד הצלה כרמל)

2 צפייה בגלריה
תחנת מטרונית בחיפה, ארכיון
תחנת מטרונית בחיפה, ארכיון
תחנת מטרונית בחיפה, ארכיון
(צילום: אחיה ראב"ד)
ראש מערך הטראומה בבית החולים רמב"ם, ד"ר האני באחוס, סיפר: "הוא הגיע במצב קשה, מונשם. כאן במיון ניתן הטיפול הראשוני שלו. עיקר הפציעה שלו הייתה פציעה קשה מאוד, של רקמות רכות ברגליים. הוא טופל על ידי כירורג כלי דם, על ידי פלסטיקאים ועל ידי אורתופדיה ויחידת הטראומה. הוא התקבל לאחר מכן למחלקה לטיפול נמרץ כללי. מצבו הולך לאט לאט ומתייצב. הוא עדיין מונשם ומורדם. מצפה לו אשפוז ארוך, לאור אופי הפציעה הקשה שיש לו בגפיים התחתונות".
האירוע כולו תועד במצלמות האבטחה של המטרונית, והחשוד נעצר זמן קצר לאחר מכן. הוא מכחיש את המיוחס לו. לדברי סנגורו, עו"ד שאדי דבאח, הוא מאשר כי אכן היה ויכוח בינו לבין האדם המבוגר, אך הוא לא דחף אותו. "לדבריו האדם החליק ונפל", טען עורך הדין. ל-ynet נודע שנגד החשוד קיים תיק פתוח בגין עבירת תקיפה.