אירוע נוסף של תקיפת רכב כוחות הביטחון בהתנחלות: אבנים הושלכו הלילה (בין חמישי לשישי) לעבר ניידת משטרה ממוגנת בהתנחלות יצהר בשומרון. לא היו נפגעים, אולם נזק קל נגרם לניידת.
המקרה התרחש בעת שהכוח המשטרתי היה בדרכו החוצה מההתנחלות. במשטרה פתחו בחקירת האירוע, טרם נעצרו חשודים.
1 צפייה בגלריה
יצהר: שוטרים הבחינו כי צמיגי הרכב נוקבו באמצעות כלי חד
יצהר: שוטרים הבחינו כי צמיגי הרכב נוקבו באמצעות כלי חד
צמיגי ניידת שנוקבו השבוע ביצהר
(צילום: דוברות המשטרה)
מדובר באירוע החיכוך השלישי השבוע בין נערי הגבעות לכאורה לאנשי כוחות הביטחון. ביום שלישי הושלכו אבנים לעבר ניידת של משמר הגבול שהייתה בסיור בהתנחלות. גם במקרה זה לא היו נפגעים, אולם אחת משמשות הניידת נופצה. כמה שעות לאחר מכן נוקבו צמיגי ניידת משטרה שהייתה בפעילות בהתנחלות.
במערכת הביטחון רואים בחומרה את האירועים האחרונים, אולם כאמור עד כה לא נעצרו חשודים במעשים. ניסיון העבר מלמד כי הסיכוי למצוא את האחראים לתקריות אינו גבוה.

במשטרה אמרו: "שוב אנו עדים לניסיונות של פורעי חוק לפגוע בכוחות הביטחון שפועלים לאכיפת החוק והסדר במקום. משטרת ישראל יחד עם יתר כוחות הביטחון ימשיכו באכיפה ויפעלו לאיתור הפורעים והבאתם לדין".
במקביל, ביהודה ושומרון מדווחים הבוקר כי גברו צווי ההרחקה לנערים משטחי הגדה. במהלך הימים האחרונים נחתמו עוד שלושה צווים בנוסף לכמה צווים שכבר נמסרו. אקט זה יוצר מתח ותסיסה אצל נערי הגבעות. חלק מהמורחקים טוענים לחפותם ומנסים להיאבק לביטול הצווים בכלים משפטיים.