2 צפייה בגלריה
חצי חצי מירי רגב וגילה גמליאל
חצי חצי מירי רגב וגילה גמליאל
"תגידי למליאה ואז נדבר". גמליאל נגד רגב
(צילום: עמית שאבי, אבי מועלם)
עימות פרץ היום (שני) בין השרה להגנת הסביבה גילה גמליאל לבין חברת מפלגתה, שרת התחבורה מירי רגב, בישיבת סיעת הליכוד.
חילופי הדברים החלו כאשר גמליאל פנתה לח"כ מיקי זוהר: "כוותיקת חברות הכנסת - מעולם לא ראיתי התנהלות כזאת של יו"ר קואליציה. עליזה (מנהלת הסיעה) מנהלת את הכול. בזמן שניהלת את הקמפיין שלך לראשות הליכוד העולמי, הזנחת את ניהול הקואליציה".
בתגובה לדברים הללו אמרה רגב: "לא צריך להתייחס לגופו של אדם". השרה גמליאל השיבה: "קודם תתחילי להגיע למליאה ואחר כך נדבר".

2 צפייה בגלריה
חצי חצי ישראל כץ מיקי זוהר ועדת הכספים עימות
חצי חצי ישראל כץ מיקי זוהר ועדת הכספים עימות
עימות חריף מול המצלמות: זוהר ושר האוצר כץ, לפני כשבוע
(צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת)
לפני כשבוע התלקח עימות חריף וחריג בין ח"כ זוהר לבין שר האוצר ישראל כץ בישיבת ועדת הכספים בכנסת. אז זוהר תקף את חברו לליכוד כץ ואמר: "יכול להיות מאוד שצריך לקרוא לראש הממשלה לשקול היטב את המשך כהונתו של ישראל כץ כשר האוצר".

חילופי הדברים בין השניים המשיכו לרשת הטוויטר, ולאחר מכן הם נקראו ללשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו - שפרסם בהמשך סרטון שבו הוא קרא ל"אחדות". בנוסף, לאחר שבמהלך העימות זוהר הטיח בכץ: "שאני אדבר על העסקים של אשתו של ישראל כץ?", החליטה רונית כץ לשגר לזוהר מכתב התראה לפני תביעת לשון הרע, ודרשה ממנו התנצלות.
זוהר מצדו, באופן חריג, שלח ביום שלישי שעבר מכתב למתפקדי הליכוד שככל הנראה נועד להרגיע את הרוחות. הוא כתב להם בין היתר: "אני משקיע חלק גדול מדי מזמני במאבקים מול חברי סיעת הליכוד. ככל שאני זוכה לתמיכה רחבה יותר, כך קמים נגדי כוחות רבים".