1 צפייה בגלריה
גבי ברבש נפתלי בנט
גבי ברבש נפתלי בנט
גבי ברבש ונפתלי בנט
(צילום: אוראל כהן, מוטי קמחי)
פרסום ראשון: גורמים במערכת הפוליטית אמרו היום (ראשון) כי פרופ' גבי ברבש מצוי לאחרונה בשיחות עם יו"ר ימינה נפתלי בנט בנוגע לאפשרות להצטרף לחיים הפוליטיים. השניים נפגשו מספר פעמים, אולם ברבש טרם מסר תשובה סופית. אם אכן יצטרף לימינה, ככל הנראה הוא יהיה מועמד לתפקיד שר הבריאות מטעם המפלגה.
כל מה שצריך לדעת על בחירות 2021 במקום אחד - מתחם הבחירות של ynet
בנט, שהפך את הטיפול בקורונה לאחד מנושאיו המרכזיים בקמפיין הבחירות, מצוי בשיחות גם עם נציגי העצמאים, בהם גם אביר קארה, ממייסדי "אני שולמן".
פרופ' ברבש היה מנכ"ל המרכז הרפואי איכילוב בתל אביב במשך כ-20 שנה ומנכ"ל משרד הבריאות בסוף שנות ה-90. הוא דוגמה לאחד האישים הבולטים שבמפלגות השונות מנסים לגייס לנוכח הרקע הרפואי שלהם, בצל המשבר. הרשימות לכנסת ייסגרו רק ב-4 בפברואר, ועד אז ימשיכו ראשי המפלגות בגיוס המועמדים.

מימינה נמסר בתגובה כי "אנו משוחחים עם מספר אנשים אכפתיים ומוכשרים המאמינים שנפתלי בנט כראש ממשלת ישראל יטפל בשיקום העסקים, ידאג ליצירת 400,000 מקומות עבודה וירפא את הקרעים בעם. כשתהיה החלטה לגבי מצטרפים חדשים, נשמח לעדכן את הציבור".
פרופ׳ ברבש אמר: "זה נכון שמדברים איתי כמה אנשים. אבל אני רחוק מהחלטה להצטרף לפוליטיקה".
בתוך כך, הפיצוץ עם יו"ר האיחוד הלאומי, בצלאל סמוטריץ׳ עדיין לא הגיע לכדי סיום ולא ברור האם שתי המפלגות ירוצו יחד לאור המשבר שהתפתח והויכוח על מספר המקומות בעשירייה הראשונה. הבוקר אמר סמוטריץ' באולפן ynet כי הוא אינו סוגר את הדלת בפני האפשרות הזאת.