מאות בני אדם חגגו אחר הצהריים (יום שישי) במסיבה בפארק הירקון בתל אביב, בניגוד להנחיות וללא ריחוק חברתי או מסכות. המסיבה החלה בסיומה של רכיבת אופניים שמתקיימת בשבועות האחרונים בתל אביב, כ-48 שעות לפני תחילת הסגר הכללי שעליו הכריזה הממשלה.
2 צפייה בגלריה
מסיבה בפארק הירקון בתל אביב
מסיבה בפארק הירקון בתל אביב
המסיבה בפארק הירקון בתל אביב
2 צפייה בגלריה
מסיבה בפארק הירקון בתל אביב
מסיבה בפארק הירקון בתל אביב
המסיבה בפארק הירקון בתל אביב
במיזם של FIT TLV, שמתקיים זה השבוע ה-9 בתל אביב, רוכבים זה לצד באופניים מאות בני אדם - כשברקע מושמעת מוזיקה שהופכת את הרכיבה למעין מסיבה יחידנית שנעשית בקבוצה גדולה. בסיום הרכיבה שהחלה היום בצהריים, שמסיימת את פעילות המיזם לתקופה הקרובה, ארגנו המשתתפים מסיבה שהתרחשה בניגוד לכל ההנחיות.
אחד המארגנים אמר ל-ynet כי "מאירוע שהתחיל עם 100 משתתפים בלבד לפני חודשיים וחצי, הפכנו ליותר מאלף בני אדם שרוצים לעשות משהו ביחד - ומבינים שגם להירקב בבית בלי פעילות זה דבר שפוגע בבריאות ולא רק הקורונה. רבים הצטרפו מפה לאוזן, חלק דרך קבוצות פייסבוק. היום, אחרי תקופה משמעותית, החלטנו לקחת פסק זמן לתקופה הקרובה".

למרות האירוע ההמוני, לפי התמונות נראה שהמשטרה לא הייתה במקום ולא חולקו דו"חות למשתתפים.
התקהלות צפופה בתל אביב נראתה גם בכיכר דיזנגוף, שהפכה בימי הקורונה למוקד מפגש מרכזי. גם שם נראו מבלים רבים ללא ריחוק וללא מסכות. היום ביקרו גם רבבות ישראלים בקניונים, בשווקים ובמרכזי הקניות והמסחר שעומדים להיסגר. בסניפי איקאה ובמקומות נוספים נרשמו תורות אדירים, כשאלפי לקוחות יצרו עומסי ענק בקופות.