דובר משפחת נתניהו, עופר גולן, פרסם הערב (יום ה') תמונה של שרה נתניהו והכלבה נארה של בנה אבנר במעון ראש הממשלה ברחוב בלפור. התמונה, כך נמסר, צולמה זמן קצר לפני שהופצה - כדי להזים שמועות שאושפזה. בהמשך פורסם גם סרטון שבו, בין היתר, מזהירה נתניהו מפייק ניוז ושיימינג: "לאחרונה נטפלו גם לבן הצעיר שלי. ילדים התאבדו בגלל זה".
4 צפייה בגלריה
שרה נתניהו והכלבה נארה במעון ראש הממשלה
שרה נתניהו והכלבה נארה במעון ראש הממשלה
שרה נתניהו והכלבה נארה במעון ראש הממשלה
4 צפייה בגלריה
שרה נתניהו עם טופז לוק ועופר גולן
שרה נתניהו עם טופז לוק ועופר גולן
שרה נתניהו עם דוברי המשפחה, עופר גולן וטופז לוק
בימים האחרונים, חרושת שמועות על אשפוזה של רעיית ראש הממשלה שוטפת את הרשת - ועוררה שיח ער בין גולשים מדוע הגברת נתניהו לא נראית בתקופה האחרונה בפומבי. גולשים רבים אף תהו למה התקשורת מסתירה לכאורה את המידע על אודותיה.
בתשובה לשאלה נמסר מטעם דובר משפחת נתניהו כי אין שחר לשמועות האלה וכי רעיית ראש הממשלה ממשיכה בסדר יום רגיל וכי "הכל שקרים". עוד הכחיש הדובר שמועות על אשפוז כביכול של שרה נתניהו. לפי דובר המשפחה, "מדובר בהטרלה של מחאת האנרכיסטים".
רופא השיניים ד"ר יואב חסון כתב בפייסבוק: "תשמעו קטע משעשע. הגיעה אליי למרפאת השיניים פציינטית קבועה לביקורת שגרתית. לפני הטיפול ניהלנו סמול טוק קטן, והיא הראתה לי כל מיני דברים מטורפים והזויים שכותבים עליה ברשתות בזמן שהיא יושבת אצלי בכיסא. צחקתי מהטירוף, מהקונספירציות והיצירתיות".
"גברת נתניהו, את מרשה לי לספר שעברת את בדיקת מעקב השיניים בהצטיינות יתרה?", הוסיף. "חברים, בואו נשים בצד את הרכילות, לשון הרע ושנאת החינם. גברת נתניהו, שמרי על החיוך - הוא נהדר". שרה השיבה באינסטרם: "תודה ד"ר חסון, ומצטרפת אליך לתקווה לאהבת חינם ולא לשנאת חינם".

"הייתי עסוקה בעבודה"

כאמור, שרה נתניהו פרסמה גם סרטון שבו הסבירה כי "בזמן האחרון הייתי עסוקה קצת בימים של סוף השנה שלי בעבודה. לאחרונה ראיתי דבר נורא מדהים שקוראים לו 'פייק ניוז', ועל כל השיימינג הזה שעושים גם לבעלי גם לי וגם לילדים שלי. לאחרונה גם נטפלו לבן הצעיר שלי".
היא הוסיפה: "חבר'ה, שיימינג זה דבר שאנחנו רואים בתקופה האחרונה מאז שיש רשתות חברתיות, ואנחנו רואים הרבה ילדים שנפגעים. אני כפסיכולוגית נתקלתי במספר מקרים של ילדים, בני 16-15, שהתאבדו. התאבדו בגלל שיימינג שעשו להם חברים שלהם. אסור שזה יקרה. אז תזכרו שאני בן אדם, הילדים שלנו אנשים, נשמות, כולנו אנשים שחשים את הכאב, שחווים את הכאב הזה.
"אז באמת, אני מבקשת מכל הצדדים להרגיע ולא לקרוא קריאות של רצח ראש הממשלה ושל המשפחה שלו. בואו ננצל את האנרגיות החיוביות, ואני שמחה לראות שיש יותר ויותר אנשי שמאל, כמו מוקי ושי גולדן, שכן קוראים להוריד את האלימות, להוריד את הקריאות האלה הנוראיות לרצח ראש הממשלה. אז בואו נעשה שלכולנו ביחד יהיה יותר טוב".
בשבועות האחרונים מתקיימות כמה פעמים בשבוע הפגנות המוניות בסמוך למעון ראש הממשלה ברחוב בלפור - וגם הערב צפויה להתקיים הפגנה כזו. המשטרה נערכה בכוחות מתוגברים כדי למנוע עימותים.
4 צפייה בגלריה
הפג ת הדגלים השחורים מול מעון ראש הממשלה בבלפור ירושלים
הפג ת הדגלים השחורים מול מעון ראש הממשלה בבלפור ירושלים
הפגנה קודמת סמוך למעון ראש הממשלה
(צילום: גיל יוחנן)
4 צפייה בגלריה
מפגינים התומכים בנתניהו בהפגנה בירושלים
מפגינים התומכים בנתניהו בהפגנה בירושלים
פעילי "לה פמיליה" מול המפגינים נגד נתניהו
(צילום: יואב דודקביץ)
אחד מאנשי מחאת "קריים מיניסטר", ישי הדס, אמר כי "נגיע הערב לעוד הפגנה בסדרת הפגנות הענק בבלפור. לא נאפשר לנתניהו לשרוף את המדינה. המשטרה, ומשטרת ירושלים בפרט, מכירה את ארגון לה פמיליה מצוין, ויודעת מה דרכי הפעולה שלו וכיצד לעצור את אנשיו. אנחנו מודעים לרמת ההסתה ולא מפחדים. לא יעצרו אותנו - לא ההסתה ולא נתניהו".
עורך הדין ואיש השב"כ לשעבר, גונן בן יצחק, אמר כי "נתניהו החליט לסמן את ראשי המחאה ולהסית נגדם. אנחנו לא ראשי המחאה למרות הניסיונות שלנו לצייר אותנו ככאלה. אתמול ראיתי ציוץ של נתניהו על הסתה לרצח נגדו, ותמונה שלי מתחתיה. לא יכול להיות שבישראל 2020 אדם מאיים על ראש הממשלה ולא נעצר. לכן התלוננתי היום במשטרה נגד הפרופיל הזה, כדי שיחקרו מי עומד מאחוריו - מימין, משמאל או מסביבת ראש הממשלה עצמו".
ארגון "לה פמיליה", שאנשיו הואשמו בכוונה לפגוע במפגינים בירושלים, הודיע כי פעיליו יגיעו לאזור מתחם התחנה בירושלים במוצאי ט' באב. לדברי הארגון, "עוכרי ישראל ממשיכים לבזות כל סממן יהודי, לא נישאר אדישים ונשב בשקט כשהמדינה מתפוררת לנו מול העיניים. אין לנו עניין בפוליטיקה, יש לנו עניין רק מול אנרכיסטים קיצוניים שעברו את הגבול, ועל זה לא נוותר".