תושב מושיירפה (67), שנעצר בסוף החודש שעבר על-ידי משטרת אום אל פחם, נאשם שדקר את אחיו הצעיר עם כידון שנעץ בחזהו בעקבות סכסוך על אספקת חשמל. כתב האישום הוגש ע"י פרקליטות מחוז חיפה בעקבות חקירה של משטרת אום אל-פחם שהביאה למעצרו של הנאשם.
2 צפייה בגלריה
הכידון
הכידון
הכידון שבאמצעותו דקר הנאשם את אחיו
לפי כתב האישום, בסוף החודש שעבר פרץ סכסוך בין בני המשפחה בשל מחלוקת סביב חיבור החשמל לבניין מגוריהם. "הנאשם ניתק את החשמל לדירת אחותו ובעקבות כך החל ויכוח בינו ובין אחיו. המתלונן, ששהה בביתו, שמע צעקות ויצא לפתח ביתו של הנאשם כדי לברר מדוע ניתק את החשמל", נכתב.
"כשהמתלונן ניגש לדלת הכניסה של הבית הנאשם פתח את הדלת ומייד דקר את המתלונן בצד שמאל של חזהו באמצעות כידון המורכב ממוט עץ ובקצהו חוד עשוי ברזל", נכתב באישום. "המתלונן נסוג לאחור כשהכידון נעוץ בחזהו בעוד הנאשם ממשיך לאחוז בו ולנסות לסובב אותו כדי להחדירו עמוק יותר לתוך גופו של המתלונן. כל זאת עשה הנאשם בכוונה לגרום למתלונן מום, נכות או חבלה חמורה".
2 צפייה בגלריה
בית משפט השלום בחדרה
בית משפט השלום בחדרה
בית משפט השלום בחדרה
(צילום: עידו ארז)
לפי כתב האישום, שכנים שהגיעו למקום ניסו להרחיק את האח הפוגע כדי למנוע נזק נוסף. הכידון נשאר בגופו של האח הצעיר עד שהגיע אמבולנס למקום והעביר אותו לבית חולים העמק בעפולה. שם הוא אושפז ונותח. כתוצאה מהדקירה נגרמה לאח שנפגע חבלה בדופן בית החזה ובבטן.