אם אמריקנית חושמלה בטייזר ונעצרה לאחר שסירבה לעטות מסכה במשחק הפוטבול של בנה, לטענתה כיוון שהיא סובלת מאסתמה.
עוד סיפורים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ
התקרית אירעה ביום רביעי האחרון בתיכון בלוגן שבאוהיו, עיירה בת 7,000 תושבים. לפי המשטרה המקומית, שוטר שהוצב במשחק הפוטבול שנערך שם הבחין באם, אלישיה טיקס, ללא מסכה על פניה. הוא דרש ממנה לעטות מסכה על פי כללי בית הספר, אך זו סירבה.
3 צפייה בגלריה
אמא ב אוהיו ארה"ב קיבלה טייזר בגלל שלא חבשה מסכה ב  משחק פוטבול של בנה
אמא ב אוהיו ארה"ב קיבלה טייזר בגלל שלא חבשה מסכה ב  משחק פוטבול של בנה
"זה בולשיט!". העימות בין האם לשוטר
לפי המשטרה, בעקבות סירובה לעטות מסכה ביקש ממנה השוטר לעזוב את שטח בית הספר, אך גם לכך היא התנגדה. אחרי בקשות חוזרות ונשנות מצדו, הוא נאלץ לפי הודעת המשטרה לעצור אותה, וכשהתנגדה למעצר ולניסיונו של השוטר לאזוק אותה, הוא חשמל אותה בעזרת טייזר בכתף שלה. במשטרת לוגן הדגישו כי האישה לא נעצרה בגלל שלא עטתה מסכה, אלא בגלל שמרגע שסירבה לעזוב את שטח בית הספר הפכה לכאורה למסיגת גבול.
התקרית תועדה על-ידי צופים אחרים במשחק, אם כי הסרטון שהועלה לרשתות החברתיות לא מציג את תחילת העימות בין האם לשוטר. בסרטון נראית קיטס צועקת כמה פעמים ש"זה בולשיט!". כשהשוטר ניסה לעצור אותה צעקה: "תעזוב אותי! אתה לא עוצר אותי על כלום. לא עשיתי שום דבר רע! מה לעזאזל לא בסדר אתכם?".
מושל אוהיו מייק דוויין נשאל על התקרית במסיבת עיתונאים שקיים אתמול (שבת), ואמר כי אם קיטס אכן לא הייתה יכולה לעטות מסכה בשל מצבה הרפואי, היא הייתה יכולה במקום זאת לעזוב את המשחק ולחזור אליו עם משקף מגן.
המפקח האזורי על בתי הספר, וויל המפטון, אמר לרשת CNN כי אי-עטיית מסכה במשחקים מהווה הפרה של הכללים, הן של המושל עצמו והן של איגוד האתלטיקה של בתי הספר באוהיו. "חשוב מאוד להבין שאם אנחנו רוצים להמשיך ליהנות מספורט, אלו כללים שאנחנו חייבים לפעול על פיהם", אמר.
עורך דינה של האם שנעצרה, מוריס תומפסון, טען כי היא לא הפרה אף כלל, והדגיש שבכללי עטיית המסכה שפרסם מושל אוהיו יש החרגה ספציפית לאנשים שסובלים מקשיי נשימה. לדבריו, המשטרה לא אכפה כראוי את החוק, ובשל כך מרשתו לא ביצעה אף פשע ולכן גם לא הייתה יכולה להסיג גבול כשהתבקשה לעזוב. הוא טען גם כי במהלך המעצר היא נפצעה וש"כנראה" ידה נשברה.
במשטרה המקומית פרסמו בהמשך פוסט בפייסבוק שבו הביעו צער על המקרה, "לכל המעורבים". כעת מתנהלת חקירה לבירור נסיבות התקרית, והאם עומדת בפני אפשרות שתואשם בהתנגדות למעצר והסגת גבול. יצוין כי בתקשורת המקומית דווח שבעקבות התקרית התקבלו במשטרת לוגן שיחות של תושבים שהביעו הערות גזעניות כלפי השוטר השחור שעצר את האישה, כריס סמית'.