מורה משהם נאשמת שביצעה עבירות מין בחברתה של בתה, ילדה בת 12. פרקליטות מחוז מרכז הגישה לבית משפט השלום בפתח תקווה את כתב האישום נגדה היום (ד'). היא מואשמת בביצוע מעשים מגונים בקטינה מתחת לגיל 14 והטרדה מינית.
בית המשפט החליט לשחרר למעצר בית ובתנאים מגבילים את המורה בת ה-45, המלמדת בתיכון אזורי. סניגורה של הנאשמת, עו"ד קובי שקלאר, אומר כי מרשתו מכחישה את המיוחס לה וכי מדובר במתלוננת עם בעיות נפשיות שמרשתו "אימצה" ונתנה לה חום ואהבה. אביה של המתלוננת התפרץ בדיון לעבר סניגורה של הנאשמת וצעק לעברו "אתה משקר אתה אפס".
מהאישום עולה כי מאז מאי 2020 בילתה המתלוננת רבות בביתה של הנאשמת. הנאשמת פיתחה עם המתלוננת קשר, במהלכו הורתה לה לפגוש בה בחדרים שונים בביתה, שם הייתה הנאשמת מלטפת אותה ומריחה את גופה. כמו כן, במהלך החודשים מאי עד אוקטובר 2020 התכתבה הנאשמת עם המתלוננת שעות רבות, בין היתר התכתבויות על המגע והנשיקות שלהן, וכן שאלה אותה על נושאים מיניים.
1 צפייה בגלריה
 אילוסטרציה תקיפה
 אילוסטרציה תקיפה
אילוסטרציה. אישום: מורה ביצעה עבירות מין בבת 12
(צילום: shutterstock)
על פי האישום השני, לפני כשבועיים, עת שהתה המתלוננת בבית הנאשמת, הורתה הנאשמת למתלוננת לעלות לאחד מחדרי הבית. היא המתינה לה, סגרה אחרי המתלוננת את הדלת, דחפה אותה לקיר, אחזה בכתפיה ונישקה אותה. נכתב כי היא ביצעה בה מעשים מגונים נוספים. לאחר מכן, ביקשה הנאשמת מהמתלוננת שינשקו אחת את השנייה על מנת לבדוק מי מנשקת יותר טוב, וכך הן עשו.
בהמשך, חיבקה הנאשמת את המתלוננת ואמרה לה כי היא אוהבת אותה ואת גופה. לאחר מכן, התיישבה המתלוננת על מיטתה בחדר, הנאשמת נשכבה לצידה, אז משכה אותה קרוב אליה וביצעה בה מעשים מגונים.
על פי אישום נוסף, בתחילת החודש שעבר שכבה המתלוננת על הספה בבית הנאשמת. הנאשמת ניגשה אליה, העבירה את ידה על גופה, קירבה את גופה ואת פניה אליה ונישקה אותה ממושכות. בהמשך, הנאשמת ליטפה את גופה של המתלוננת וביצעה בה, שוב, מעשים מגונים.

"שלחה מאות הודעות, רצתה להיפגש"

בבקשת המעצר עד תום ההליכים, שלא התקבלה, כתבה עו"ד וינוגרד כי "בנסיבות דנן, בהן המשיבה במשך חודשים רבים פוגעת במתלוננת בהזדמנויות רבות, בביתה, בגינה ציבורית ודרך הטלפון, אין בנמצא חלופה שיש בה כדי להבטיח את מטרות המעצר, ועל כן מתבקש בית המשפט הנכבד להיעתר לבקשה ולהורות על מעצרה של המשיבה עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה".
במהלך הדיון התפתח עימות. בעלה של הנאשמת אמר כי "יש לי בבית ילדים גמורים", אביה של המתלוננת הגיב: "היא הרסה לנו את המשפחה". בהמשך הדיון ציין בנוסף כי "היא שלחה לה מאות הודעות אחרי שבתי ניתקה את הקשר במשך שלושה ימים. הטלפון היה אצלי והיא רצתה להיפגש איתה".
השופטת ניצה מימון שעשוע החליטה כאמור לשחרר את הנאשמת למעצר בית מלא. המעצר יתקיים בהשגחת בעלה ואחותה, ובתנאי של אי יצירת קשר עם המתלוננת או מבני משפחתה, כל שיחה של הנאשמת בטלפון תהיה בפיקוח, חל עליה איסור להכניס קטינים לביתה וכן איסור על מתן שיעורים פרטיים בביתה. יותר לה לתת שיעורים באמצעות הזום לתלמידיה בבית הספר.